آرایش در ده دقیقه

گرچه ما عاشق یک آرایش تمیز هستیم ، اما گاهی اوقات ساعت کافی در روز نیست تا بتوانید وقت بیشتری را برای انجام کارهای روزمره آرایش اختصاص دهید.

قبل از استفاده از آرایش روی بقیه صورت ، ابتدا با چشمان خود شروع کنید اگر از آرایش چشم خود رها شوید ، تمام زحماتی که

از انگشتان خود استفاده کنید

برای داشتن آرایش بی عیب و نقص نیازی به تعداد زیادی قلم مو و مخلوط کن فانتزی نیست انگشتان شما ابزارهای عالی برای استفاده آسان می سازند استفاده از انگشتان بسیار کارآمدتر برس و اسفنج است.

در حالی که استفاده از انگشتان یک روش بی عیب و نقص برای یک آرایش سریع است ، اگر ترجیح می دهید دست خود را کثیف نکنید اسفنج آرایشی را به عنوان گزینه آرایش خود انتخاب کرده اید ، حتما  آن  را مرطوب کنید به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب ولرم نگه دارید قبل از استفاده.

از مداد ابرو که می توانید از آن برای کل ظاهر ابرو خود استفاده کنید ، یک ترفند اساسی برای آرایش سریع است ابتدا برای پر کردن ابرو استفاده کنید سپس کل ابرو را مسواک بزنید .

از لایه بردار هفته ای دو تا سه بار و کرم مرطوب کننده استفاده کنید .

از کرم برنز اسفتاده کنید و آن را زیر استخوان گونه بزنید و در امتداد پیشانی و روی نوک بینی بزنید وقتی از برس ها استفاده می کنید در مقابل چیزی که واضح به نظر می رسد جلوه طبیعی می دهند .

افزودن رژگونه به سیب های گونه یک روش عالی برای ایجاد یک براق شدن طبیعی در پوست است. لبخند بزنید (به طور طبیعی) و متوجه شوید که سیب های گونه های شما برجسته هستند این جایی است که شما می خواهید رژگونه خود را بزنید و سپس در یک حرکت بیرونی به سمت بالا بزنید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*