آرایش مناسب فصل تابستان

بیشتر خانم ها عاشق آرایش هستند و ترنده های آرایشی برایشان مهم است آرایش هم مانند استایل و لباس ترند های خودش را دارد یعنی رنگ های متناسب با توجه به آن فصل را وارد آرایش خود میکنند که با نوع استایل و لباس هایشان همخوانی دارند .

از آرایش پاستیلی شروع کنیم آرایش پاستیلی سبکی ملایم است که ترکیبی از رنگ های هلویی و گلبهی دارد این روز ها و در فصل بهار و تابستان استفاده از این سبکبسیار محبوب شده این رنگ ها بیشتر مناسب پوست های سفید و گندمی هستند محبوب ترین رنگ های این سبک پاستیلی مرجانی و صورتی ملایم هستند.

از رژلب های جیغ و پررنگ استفاده کنید و اصلا هم نگران نباشید برای رژلب های صورتی  پررنگ مناسب ترین آرایش ، آرایشی ملایم صورتی یا مرجانی یا یاسی کم رنگ است .

مدتی است که پوست براق تبدیل به ترند آرایشی شده است البته داشتن پوستی براق به معنی استفاده از لوازم آرایشی براق نیست بلکه داشتن پوستی صاف و مرطوب هم خیلی تاثیر گذار است و در ادامه از لوازم آرایشی براقی مثل کرم پودر براق ،پنکک براق ، رژگونه براق و…استفاده کنید .

شما می توانید برای داشتن آرایشی زیبا و طبیعی پس از پاکسازی و زیرسازی پوست خط چشم گربه ای بکشید و یک رژلب مات پرررنگ بزنید .

اگر سایه چشم براق دوست دارید بهتر است از رنگ هایی مثل آبی تیره و بنفش تیره و.. استفاده کنید زیرا این سایه چشم ها تناسب زیادی با خط چشم مشکی دارند که بالا و پایین چشم کشیده می شوند .

خط چشم سفید ترند بسیار محبوبی شده است ابتدا خط چشم مشکی استفاده کنید و سپس خط چشم سفید نازکی را بالای خط چشم مشکی بکشید .

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*