از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی

یکی از مواردی که میتواند باعث آزار و اذیت افراد شود بوی بدی است که از داخل سرویس بهداشتی به داخل خانه میپیچد.

راه کارهای متفاوتی برای از بین بردن این بو وجود دارد اما باید هر از گاهی به آن توجه کرد و به سرویس بهداشتی خانه رسیدگی کرد.

برای از بین بردن بوی بد توالت میتوانید از سرکه و جوش شیرین استفاده کنید.

مخلوط این دو محلول میتواند به راحتی بو را از بین ببرد اما در هنگام مصرف کردن از این دو مورد مواظبت زیادی داشته باشید تا به شما صدمه وارد نکندبهتر است این محلول را از شب تا صبح و یا از صبح تا شب بگذارید بماند و بعد از آن آبکشی کنید.

و همچنین میتوانید از نمک و جوش شیرین برای از بین بردن بو استفاده کنید.

بهتر است از یک لیوان نمک و یک لیوان جوش شیرین را در هم مخلوط کنید و از آن برای تمیز کردن محیط سرویس بهداشتی استفاده کنید و بهتر است در هنگام آبکشی از آب جوش یا همان آب کتری استفاده کنید چرا که این محلول خیلی قوی است و حتما دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از این نوع محلول ها از دستکش و یا دهن و بینی خود را با دستمال ببندید تا به شما و تنفس شما صدمه وارد نشود.

بهترین و کارساز ترین روش نیز میتواند چوب کبریت باشد.

چندین چوب کبریت در کنار هم قرار دهید و آنها را آتش بزنید و بعد از دقایقی آن را خاموش کنید چرا که با روشن و خاموش کردن چوب کبریت میتوانید هوای بد محیط و بوی بد سرویس بهداشتی را جذب کبریت ها کنید و به راحتی هوای محیط را تغییر دهید.

یکی دیگر از روش های از بین بردن بوی بد محیط یا سرویس بهداشتی استفاده از اسپری های خوشبو کننده ی هوا و یا عطر، بوگیرها میباشد و شاید هم بتوانید خودتان به راحتی آنها را تولید کنید و در فضای خانه پخش کنید مثلا میتوانید از طریق چراغ اتاق، آشپز خانه، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی بوی بد محیط را از بین ببرید شاید سوال شود که چگونه از طریق چراغ این کار را باید انجام داد چرا که با خاموش کردن لامپ و اسپری کردن عطر روی لامپ و بعد با روشن کردن لامپ میتوان بوی بد را از بین بردن و بوی لذت بخش عطر را در فضای خانه پراکنده کرد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*