اشتباهاتی هنگام ظرف شستن

خوردن غذا لذت بخش ترین زمان است که هر فرد دوست دارد در مکان آرامی آن را نصیب خود کند اما مشکل اصلی آن بعد از غذا شستن ظرف ها میباشد که برای افراد کسل کننده و بی لذت است.

شما میتوانید برای شستن ظرف های خانه ی خود از ماشین ظرف شویی و یا از دست استفاده کنید.

همان طور که ظرف شستن میتواند استرس شما را از بین ببرد همان طور نیز میتواند برای شما ضرر های را در پیش داشته باشد و یا بیماری های را که میتوان به آن حساسیت داشت اشاره کرد.

بهتر است در هنگام ظرف شستن با دست، دستکش در دست خود کنید چرا که مواد شوینده میتواند مضراتی را به همراه داشته باشد و یا حساسیتی برای پوست شما داشته باشد و شما از آن بی خبر باشید و بعد از چند مدت متوجه ی آسیب رساندن مواد شوینده به دست خود شوید.

در هنگام ظرف شستن با ماشین لباس شویی، ظروف ها را به درستی در سر جای خود قرار دهید نه به صورت درهم برهم و جا به جا مثلا باید در ردیف اول یا همان بالا ظروف های مانند کاسه، لیوان، بشقاب…… قرار بگیرد ودر ردیف پایین مای تابه، پارچ، قابلمه……قرار بگیرد چرا که در ردیف بالا آب بهتر اسپری میشود و همچنان بهترین کار این است که در اولین فرصت دفترچه ی آن دستگاه را چک کرده و دقیق آن را مشاهده کند.

بهتر است بدانید در هنگام کار کردن میتوانید مرتکب اشتباهات زیادی شوید از جمله ایجاد میکروب و یا پخش کردن آلودگی ها در محیط خانه یا آشپز خانه دقت داشته باشید چرا که محیط آشپزخانه میتواند از محیط حمام و یا سرویس بهداشتی آلوده تر باشد.

برای خشک کردن ظروف و از بین بردن قطره های روی ظرف از دستمال های مخصوص استفاده کنید و شخصا از هر دستمالی که دم دست شما است خودداری کنید چرا که باعث خراب شدن هر چه زودتر ظروف ها میباشد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*