انتخاب نوع آرایش

با رنگ پوست خود شروع کنید. رنگ پوست و رنگ پوست یک چیز نیستند ، اما در برخی مناطق با هم تداخل دارند. رنگ پوست می تواند سرنخ های کلی در مورد میزان رنگ پوست شما را ارائه دهد و به شما کمک می کند نوع آرایش را برای خرید تعیین کنید. رنگ پوست نباید تنها روش شما در تعیین میزان تن باشد. در حالی که برخی قوانین کلی وجود دارد ، اما برای ارزیابی رنگ پوست باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود.

اگر پوست زیتونی دارید ، به احتمال زیاد رنگ پوست خنثی متمایل به رنگ پوست گرم است.

اگر پوست تیره تری دارید ، احتمالاً رنگ گرم دارید. با این حال ، اگر پوست شما به جای قهوه ای گرم ، آبنوس مایل به آبی است ، ممکن است رنگ پوست سرد داشته باشید.

پوستی مایل به قرمز و قرمز مایل به ته رنگتر است. اگر پوست شما دارای لکه های قرمز یا تغییر رنگ زیادی است و تمایل دارد به راحتی برافروخته شود ، احتمالاً پوستی قرمز دارید. این احتمال پوست شما را ته رنگ می کند.

پوست خنثی پوستی است که دارای ته رنگ بسیار کم زیتون ، گل مایل به گل یا صورتی است.

به مچ دست خود نگاه کنید. رگهایی که آنجا می بینید چه رنگی هستند اگر به نظر می رسد آبی است ، ممکن است رنگ پوست شما خنک باشد اگر به نظر سبز می آیند ، ممکن است رنگ پوست گرم داشته باشید.

از رنگ پوست خود استفاده کنید تا بفهمید چه رنگ هایی را باید بپوشید. هنگامی که از رنگ پوست خود آگاهی پیدا کردید ، می توانید از آن برای کمک به انتخاب پایه ، رژگونه ، لباس ، سایه های رژ لب و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

وقتی نوبت به آرایش می رسد ، رنگ های خنک پوست به طور کلی با سایه های صورتی و توت بهتر ترکیب می شوند. پوسته های تیره با رنگ های سردتر ممکن است با سایه های اسپرسو به خوبی کار کنند.

رنگ های گرم با برنز ، طلا و آرایش با ته رنگ زرد به خوبی هماهنگ می شوند.

رنگ های پوستی خنثی می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها و رنگ های زیرین را بپوشند .

نوع پوست خود را مشخص کنید. آیا پوست شما تمایل به چربی ، خشک یا ترکیبی.

برخی از پایه ها دارای ته رنگ صورتی یا مایل به آبی هستند. برای کسانی که رنگ پوست خنک دارند ، ایده آل است. برای کسانی که رنگ پوستشان گرمتر است ، شما باید بدنبال یک پایه مشابه گرم مانند یک زرد یا عاج باشید.

اگر مبتلا به آکنه شدید ، گزینه استفاده از پایه متوسط ​​یا سنگین وزن را دارید. این کمک می کند تا بافت پوست شما یکنواخت شود. از طرف دیگر ، شما ممکن است اصلاً پوشش چندانی نخواهید.

پایه های مختلفی را برای تابستان و زمستان انتخاب کنید. به لطف قرار گرفتن در معرض آفتاب ، پوست شما از زمستان به تابستان تغییر می کند. این بدان معنی است که شما باید دو سایه متفاوت از پایه را برای مطابقت داشته باشید.

رژگونه را با استفاده از رنگ پوست خود انتخاب کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*