انواع برس ها

کاربرد انواع برس ها:

برای حجم دادن یا پوش دادن به موها :

برسی که درتصویر زیر می بینید برای پوش دادن به موها بسیار مناسب است این برس علاوه بر حجیم ترکردن موها باعث نرمی آنها نیز می شوداما به یاد داشته باشید نباید از این برس به عنوان شانه هرروز استفاده کنید .

 

برای موهای بلند و صاف :

اگر موهای شما بلند و صاف است باید از شانه ای استفاده کنید که باعث پیچ خوردن و کشده شدن تارهای موهای شما نشود یک برس پارویی چهارگوش بدون اینکه باعث گیره و پیچ خوردن موهای شما شود موهای شما را نرم و ابریشمی می کند .

 

 

برس پیچ برای فرکردن موها :

یکی از اشتباهات خانم ها لسافاده از برس های فلزی گرد حرارتی برای خشک کردن موهاست کشیدن یک برس فلزی داغ به موهای خیس باعث سوختن موها خواهد شد ابتدا موهارا خشک کنید سپس با استفاده از یک برس پیچ موهارا حالت دهید .

 

 

برای باز کردن گره موها :

این شانه ها برای باز کردن گره های مو بسیار مناسب است اما باید موقعی که موهایتان خشک است از این شانه استفاده کنید زیرا دندانه های خشک این شانه ممکن است باعث خرد شدن تارهای مو شود .

 

برس های پیج با یکدیگر تفاوت دارند برای مثال از برسی شبیه به تصویر زیر باید موقعی که موها خیس است استفاده شود این برس موهارا نرم و همچنین به موهای نازک و کم پشت حجم داده و آنهارا پرپشت تر نشان می دهد .

 

 

تقسیم بندی موها :

برای تقسیم بندی موها به شانه دم باریم شبیه به تصویر نیاز دارید با این شانه می توانید خطوط صاف و مرزهای تمیز بین موهایتان باز کنید و همچنین با دندانه های باریک آن موهارا شانه زده و تار موهای پریشتان را صاف کنید .

 

 

 

برای موهای طبیعی :

شانه زدن موهای فر کمی سخت است با استفاده از یک برس نرم مانند آنچه که در تصویر زیر میبینید به راحتی میتوانید شانه کنید حتی در مواقعی که موهایتان خیس است .

 

برس برای همه :

دندانه های نرم این برس یکی از بهترین برس ها برای انواع موهاست بهتر است قبل دوش گرفتن و قبل از رفتن به تخت خواب موهای خود را با این شانه ، شانه کنید تا چربی طبیعی پوست سر به ساقه ها و تا نوک موها برسد .

 

 

شانه زدن موهای خیس :

برای شانه زدن موهای خیس دندانه های نرم و انعطاف پذیر این برس مو گره های موجود بین موهای خیس را به راحتی بدون کندن تارهای مو باز می کند و برای افرادی که موهای نازکی دارند بسیار منسب است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*