انواع مختلف کابینت و ویژگی هر یک از آن ها

کابینت مهم ترین عناصر برای دکوراسیون آشپزخانه است کابینت ها دارای طرح و جنس های مختلفی هستند .

 

  • کابینت روکش چوب

از ورق های ام دی اف با روکش چوب ساخته می شود قیمت بالایی نسبت به بقیه نوع کابینت ها دارد اما نسبت به کابینت های تمام چوب ارزانتر هستند و از جنس ام دی اف است  پرطرفدار ترین طرح آن روکش بلوط و ملچ است .

 

 

  • کابینت چوبی یا تمام چوب

از گران ترین نوع کابینت است زیرا از چوب خالص استفاده شده  است اسکلت کابینت در برخی موارد با متریالی مانند ام دی اف و در برخی از موارد هم از چوب ساخته شده است و زیباترین انواع کابینت است زیرا بعد از اجرا با رنگ پلی استر پوشش پیدا کرده است .

 

 

  • کابینت ملامینه

ملامینه ورقی است با مغزنئوپان که با روکش نازکی به اسم ملامینه پوشانده شده است و یکی از ارزان ترین انواع کابینت هاست که کمی ضد آب و ضد خش بوده است و توصیه میشود در محل هایی که در معرض آب هستید استفاده نکنید زیرا به رطوبت حساس است .

 

 

  • کابینت هایگلاس

این نوع کابینت بسیار شیک و زیبا بوده است که متفاوت ترین نوع از گونه ام دی اف است که دارای سطحی براق است که قیمت بالایی دارد واز  ترکیب رنگی متفاوتی برخودار است و پاک سازی آن بسیار راحت است .

 

  • کابینت های فلزی

کابینت های فلزی دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و آن دسته از کابینت های فلزی که دارایی ظاهری مدرن ، شیک ،از جنس استیل هستند  هنوز هم محبوب هستند که  قیمت پایینی  دارند  و این کابینت ها پس از مدتی مجددا نیاز به رنگ آمیری دارند و در قرارگرفتن در رطوبت امکان زنگ زدگی دارد.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*