بازی های پرطرفدار جمعی

با نزدیک شدن به عید نوروز و شروع شدن دورهمی ها یکی از بهترین راهایی که می توانید در کنار دوستان و خانوادتان اوقات خود را با خوبی و هیجان  سپری کنید و همچنین به شما و مهمانانتان خوش بگذرد بازی های دسته جمعی است .

 

یکی از بازی های پرطرفدار که به صورت تیمی است حدس بزن کیه نام دارد بازی به این شکل است که اسم شرکت کننه هارا درون یک تکه کاغذ بنویسید و آنرا درون یک جعبه بریزید هر کس باید یک کاغذ از جعبه بردارد و شخصی که اسم آن روی کاغذ نوشته شده است را توصیف کنند و بقیه باید با توجه به توضیحات او شخص مورد نظر را شناسایی کنند .

یکی دیگر از بازی های لذت بخش دیگر اسمشو بگو نام دارد شما باید یک موزیک پخش کنید به مدت ۵ دقیقه  هرکس بتواند نام آهنگ یا حتی نامی نزدیک از آهنگ را بگویید برنده است .

اون کارو نکن این بازی بسیار سرگرم کننده است یک نفر برای راهنمایی بقیه انتخاب می شوذ و از جملاتی مانند نخند، تکان نخور برای راهنمایی استفاده می کند اگر هرکس برخلاف کاری که او گفته است انجام دهد بازنده محسوب می شود و کسی که تا آخر بازی ادامه دهد برنده است .

یکی از بازی های هیجان انگیز کاردستی با چشم بسته است شما میتوانید به مهمانان یک برگه کاغذ دهید از آن ها بخواهید بدون نگاه کردم دست های خود را پشت سرشان ببرند و کاغذ را به شکل مورد نظر مانند درخت ، گل،و… برش دهند در پایان کسی که کار دستی اش شبیه به شکل مورد نظر باشد برنده است .

نقطه بازی یکی دیگر از بازی های مخصوص دورهمی است در ابتدا یک کاغذ را به صورت مربع شکل با نقطه پر میکنید سپس بازی را شروع و هرکس به نوبت باید خط هایی را بکشد و یکی از چهارخانه هارا ماله خود کند و بعد از کامل کرد هر خانه اسم خود را درون آن بنویسید و کسی که یک خانه را تصاحب کرد جایزه دارد یک خطه دیگری را نیز بکشد در آخر هرکس تعداد خانه های خود را میشمارد و تعداد بیشتر برنده است .

بازی پرطرفدار بعدی بازی پانتومیم است که به دو گروه باید شوید و تیم حرف باید یک نفر را از تیم مقابل انتخاب کند و کلمه مورد نظرش را به او بگوید تا او به اعضای گروه خودش بفهماند گروه اول چه کلمه ای را انتخاب کرده است و با کمک تایمر فرصت معینی برای حدس زدن بدهید که این کار باعث بیشتر شدن هیجان بازی می شود .

یک دروغ و دو حقیقت ابتدا به هر بازیکن به تعداد یکسان شکلات دهید بازیکن باید سه جمله درباره خود بگوید که یکی از آن دروغ و دوتای آن حقیقت باشد دیگران باید حدس بزنند کدام دروغ و کدام حقیقت است اگر فردی درست حدس بزند می تواند یک شکلات دریافت کند و برای هر حدس اشتباه باید یک شکلات را به او بدهد و بازیکنی که بیشترین تعداد شکلات را داشته باشد برنده می شود.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*