بدون آرایش چشمانی زیبا داشته باش

برای برجسته شدن چشمان شما به تعداد زیادی محصول آرایشی نیاز ندارید.
مژه های خود را حلقه کنید. حتی اگر آرایش می کنید ، بیشتر آرایشگران موافق اند که مژه های شما را فر کند ، زیرا باعث می شود چشم های شما بزرگتر و بیدارتر به نظر برسد. از یک فر کننده مژه استفاده کنید تا ابتدا در امتداد پایه مژه های شما قرار گیرد (به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید) ، سپس وسط مژه ها و انتهای آن را بچرخانید. این کار باعث می شود که مژه ها به جای اینکه فقط با یک زاویه خم به سمت بالا خم شوند ، حالت طبیعی پیدا کنند. اگر فر کننده مژه مطرح نیست ، روش های دیگری برای برجسته مژه های شما وجود دارد.
به انتهای نوک انگشتان خود ضربه بزنید تا گرم شود و سپس مژه های خود را به آرامی فشار دهید. ده ثانیه نگه دارید و در صورت لزوم این کار را تکرار کنید.
از رنگ هایی استفاده کنید که باعث چشمان شما می شود. بفهمید چه سایه هایی واقعاً رنگ چشم شما را برجسته می کنند و پیراهن و روسری هایی با این رنگ بخرید. به این فکر کنید که وقتی مردم از چشمان شما تعریف می کنند چه رنگی می پوشید ، یا سعی می کنید دسته ای از پارچه های رنگی مختلف را برای چشمان خود نگه دارید و دوست خود را به شما بگویید که کدام یک از آنها بهترین حالت را دارند.
چشم های آبی باید با رنگ های سیاه و سفید و سایه های مختلف شروع شود (آبی تیره باعث می شود چشمان شما آبی عمیق تر ، آبی روشن تر روشن شود) ، بنفش ، صورتی و سبز روشن.
چشم های قهوه ای باید با نارنجی و قرمز (یا ترکیباتی مانند هلو) ، سایه های قهوه ای روشن ، آبی تند ، طلایی و سبز خزه شروع شود. 
چشم های سبز باید هر سایه ای از بنفش یا سبز ، سیاه ، قهوه ای ، زرد کمرنگ و قهوه ای تیره را امتحان کنند. 
چشم های فندقی باید رنگ های خنثی تیره ، نارنجی ، سورمه ای و اسطوخودوس را امتحان کنند. 
ابروهای خود را روی نقطه قرار دهید. ابروهای شما صورت شما را قاب می کند و تعادل را در ویژگی های شما ایجاد می کند. یک ابرو محکم و طبیعی به خطوط بیش از حد کنده و نازک مداد بچسبانید. اگر می توانید از آرایشگاه های خود به شکل آرایشگاه حرفه ای استفاده کنید ، آنها الگویی برای شکل ظاهری آنها به شما می دهند و سپس می توانید با استفاده از موچین نگهداری را انجام دهید.
از اپیلاسیون ابروها خودداری کنید ، زیرا این فرآیند به پوست بسیار حساس اطراف چشم آسیب می رساند.
اگر اجازه ندارید ابروهای خود را موچین کنید ، با استفاده از مسواک موها را کمی به سمت بالا مسواک بزنید. این ترفند باعث می شود چشمان شما بزرگتر به نظر برسند.
اگر چشمان شما خون آلود یا خسته به نظر می رسد از قطره های چشم استفاده کنید. چند قطره چکه از قطره های چشم آبرسان یا قطره چشمی که برای تسکین قرمزی ساخته شده ، باعث شفاف و بیدار شدن چشمان شما می شود. 
همچنین می توانید از قطرات چشمی برای رفع پف کردن پوست اطراف چشم خود استفاده کنید فقط مایع را روی پوست اطراف چشم خود بمالید. 
چشم ها را با رنگ موهایتان خاموش کنید. اگر دوست دارید موهای خود را رنگ کنید ، رنگی را برجسته کنید که چشم های شما را برجسته کند. شما می توانید روی رنگ چشم عمومی خود مانند قهوه ای ، آبی ، سبز یا فندقی تمرکز کنید ، یا می توانید پوسته های رنگی مختلف را در عنبیه خود بیرون بیاورید.
موهای تیره معمولاً چشمان روشن را پاپ می کند ، در حالی که رنگ های غنی یا ته رنگ روشن می تواند چشمان تیره را به وجود آورد.
قرمزها و مسها با چشمهای سبز بسیار زیبا به نظر می رسند و می توانید از رنگ برای سایه مورد علاقه خود در چشمهای فندقی استفاده کنید.
یک خواب خوب داشته باشید تا ورم و تیرگی چشم شما به حداقل برسد. پوست اطراف چشم شما بسیار نازک است ، به این معنی که بسیار حساس است و اثرات یک شب بی خواب را نشان می دهد. کمبود خواب می تواند بر سیستم گردش خون شما تأثیر بگذارد و باعث می شود عروق خونی از طریق پوست نازک کاغذی زیر چشم ، بیشتر دیده شود.
بخوابید و سرتان را روی دو بالش قرار دهید و اجازه دهید هنگام خواب پوست زیر چشم شما تخلیه شود و از پف کردن آن جلوگیری کند.
حلقه های تیره همچنین می تواند ناشی از آلرژی ، ژنتیک یا ساختار استخوان باشد.
برای کاهش پف ، سعی کنید روی دو بالش قرار داشته باشید و این می تواند مایعات اضافی را از شب در صورت تخلیه کند .
پوست چشم را ماساژ دهید تا باعث تخلیه و کاهش پف شود. چشم های متورم معمولاً در نتیجه مایع اضافی زیر چشم است. ماساژ دادن آرام پوست اطراف چشم می تواند به انتقال مایعات به خارج از صورت و به غدد لنفاوی بزرگتر که می تواند به طور موثر پردازش شود ، کمک کند.
با استفاده از انگشت حلقه خود به آرامی بر روی پوست چشم خود ضربه زده و ماساژ دهید (این ضعیف ترین انگشت است و باعث می شود فشار زیادی ندهید یا زیاد نکشید). دور چشم خود را به صورت دایره ای کار کنید ، از گوشه خارج شروع کنید ، از زیر چشم خود پایین بروید و سپس در امتداد استخوان ابرو بروید. 
تکنیک های گسترده تری برای ماساژ کامل صورت را بیاموزید
روی یک کرم دور چشم خوب سرمایه گذاری کنید. شاید لازم باشد چند کرم دور چشم برای یافتن کرم مناسب آزمایش کنید ، اما در نهایت می خواهید چیزی مرطوب کننده و حاوی ویتامین E باشد. مراقب باشید کرم های چشم خیلی غنی ، چرب یا مومی باشند ، زیرا می تواند پوست مرده را به دام بیندازد. سلول ها و منجر به برجستگی های ریز سفید یا میلیا در اطراف چشم شما می شوند.
به دنبال کرم هایی باشید که پوست شما را پف می کنند (کافئین می تواند به کاهش پف کردن کمک کند) یا حاوی لایه بردارهای ملایم هستند. 
زنان مسن باید به دنبال کرم هایی باشند که باعث کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست اطراف چشم شما شود ، که با افزایش سن می تواند افتادگی داشته باشد. کرم ترشح کننده پوست می تواند به جوانی اطراف چشم کمک کند.
نمک را راحت بگیرید. یک رژیم غذایی حاوی نمک ، MSG ، الکل یا شیرین کننده های مصنوعی می تواند به پوست اطراف چشم آسیب برساند یا باعث پف کردگی بیش از حد شود. نمک زیاد می تواند بدن شما را در آب نگه دارد و به نظر می رسد نفخ کرده است. از آنجا که پوست اطراف چشمان شما بسیار ظریف است ، این پف کردگی در اطراف چشم حتی بیشتر نمایان می شود.
مصرف نمک را کاهش دهید تا پف کردگی ، به خصوص روز قبل از یک رویداد خاص ، کاهش یابد.
دو برش خیار سرد را روی چشم های خود قرار دهید ، یا سعی کنید صورت خود را در یک کاسه تکه های یخ و برش های خیار فرو کنید تا چشم های شما روشن و پف کند. 
سعی کنید دو کیسه چای سیاه را خیس کرده و پس از خنک شدن اجازه دهید آنها را روی چشم قرار دهید تا پف کند.
دیدگاه‌ها ۰

*
*