ترکیب رنگ برای اتاق خواب

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب  علاوه براینکه کار جذابی است پیچیده نیز است  و ممکن است تردیدو ترس هایی که آیا رنگ مناسبی انتخاب کرده اید به سراغتان بیایید و نکته مورد توجه دیگر این است کار شما فقط  انتخاب رنگ مورد علاقتان  نیست بلکه  باید حواستان را جمع کنید رنگ هایی که انتخاب کردید با یکدیگر هماهنگی مناسبی داشته باشد.

 

اگر نور طبیعی در اتاق خود ندارید و دنبال رنگی هستید که حس و حال اتاق خواب تان را عوض کند مناسب ترین رنگ،  رنگ طوسی و زرد است که هیچ فشاری به چشم های بیننده نمی آورد و همچینین توجه ببیننده را به خود جلب می کند .

یکی دیگر از رنگ ها محبوب بین افراد رنگ آبی است زیرا در هر فضا و سبک می توانید از آن استفاده کنید و مهم تر از همه می توانید یک رنگ مکمل خوب راحت برای آن پیدا کنید .

اگر اتاق خواب شیک و روشن می خواهید با ظاهری کلاسیک و سنتی رنگ آبی روشن و خاکستری مناسب است این ترکیب رنگ بسیار خاص و متفاوت است و باعث می شود فضا زنده تر و جذاب تر نشان داده شود .

رنگ خاکستری و سفید این دو رنگ خنثی بسیار آرامش بخش هستند و در کنار این دو رنگ حتما رنگ صورتی ملایم را به آن اضافه کنید ترکیب این سه رنگ در کنار هم زیبایی فضا را چند برابر می کند .

رنگ سبز رنگی شاداب است که هیچ گاه از مد نمیفتد و همیشه به روز است بخصوص اگر در کنار رنگ خنثی و ملایم مانند طوسی قرار بگیرد بسیار زیبا و جذاب می شود .

اگر شما به رنگ های تیره علاقه دارید ولی نمی دانید چه رنگی را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما رنگ  خاکستری و قهوه ای است همچنین اگر نور اتاق شما کافی و مناسب است  می توانید برای دیوارها از این رنگ استفاده کنید رنگ های تیره  فضایی آرام به وجود می آورند .

رنگ قرمز را می توانید خیلی راحت با دیگر رنگ ها هماهنگ کنید و رنگ قرمز فضایی پر انرزی به جود می آورد ولی حتما توجه کنید که در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید زیرا اتاق خواب فضایی برای استراحت است و استفاده بیش از حد از رنگ قرمز باعث می شود فضا پر انرژی تر شود .

رنگ سفید یکی از بهترین رنگ ها است که همیشه در کنار رنگ های دیگر استفاده شده است .

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*