تغییراتی برای سال نو

برای سال نو چه تغییراتی بدهیم اما کمتر هزینه کنیم؟
با نزدیک شده به سال نو،همیشه ایجاد تغییرات و نو شدن وسایل منزل در ذهن ما شکل میگیرد.یک ماه قبل از رسیدن سال جدید،همه در تکاپو برای ایجاد تغییرات و نو شدن پوشاک و وسایل منزل هستند و با انرژی و نشاط به استقبال بهار می روند و گویی خود شکوفه ای هستند که تازه جوانه زده است.اما همیشه شرایط مالی برای تغییرات میسر نمی باشد و بهتر است با ذهنی خلاقانه تغییرات را به بهترین شکل ممکن ایجاد کرد.لزوما تغییرات نباید همراه با هزینه های گزاف باشد،به کار گیری ایده های خلاقانه و نوآوری در منزل می تواند باعث زیباتر شدن منزل شود.از جمله تغییرات می توان به راه های زیر اشاره کرد.
اگر پرده ی منزل به صورت باز و بدون گره است می توان با نوارهای رنگی قسمتی از پرده را با نوار گره زد و اگر پرده همیشه بسته بوده است پرده را بعد از شست و شو و اتوکشی باز بگذارید و گزینه های اضافی آن را حذف کنید.
برای مبل ها،روی مبلی جدید با طرح های رنگی بخرید تا با رنگ بخشیدن به منزل باعث تغییرات بیشتر در چشم مهمان شود.
جای وسایل منزل را به طور کلی جا به جا کنید و فضا را وسیع تر کنید.
از سرویس های پذیرایی به صورت ترکیبی استفاده کنید،به عنوان مثال بشقاب های که مخصوص سرویس های خودش است را با سرویس پذیرایی دیگر ست کنید و با استفاده از بشقاب ها در طرح های مختلف از مهمان پذیرایی کنید.
وسایل تزیینی که در اتاق پذیرایی موجود هستن را با وسایل تزیینی اتاق خواب جا به جا کنید چرا که وسایل اتاق خواب کمتر دیده شده است.
وسایلی که به هیچ عنوان استفاده نکرده اید و از معرض دید خارج کرده اید برای تنوع در معرض دید همه قرار دهید.
از ریسه های رنگی برای تزیین قاب عکس و دیوار استفاده کنید

دیدگاه‌ها ۰

*
*