خرید لباس اینترنتی

ممکنه بعضی اوقات لباسی که سفارش داده اید شبیه به آن عکسی که از لباس دیده اید نباشد و برای شما تنگ کوچک و یا بزرگ باشد.

ابتدا اندازه های خود را  از قبل بدانید و سپس با اندازه های لباس موردنظر مقایسه کنید کلماتی مانند اسما و لارج و…کلمات کلی هستند که اعتماد به آنها باعث دردسر می شود .

میتوانید از یک نفر کمک بگیرید تا اندازه هایتان را بگیرد مهم ترین اندازه برای خانم ها دور سینه ، دور کمر ، دور باسن است توجه کنید خرید لباس هایی مانند مجلسی که کاملا باید مناسب اندازه تن شما باشد کاری ریسکی است و بهتر است حضوری خرید کنید .

برای خرید به صرفه بهتر است آیتم هایی را که در نظر دارید یادداشت کنید و سپس با توجه به نوع آب و هوا و استایل شخصیتان و توجه به بودجه خرید هایتان را یاد داشت کنید و بعد به سراغ خرید اینترنتی بروید .

حتما باید به بودجه خود دقت کنید تا دچار سردرگمی نشوید زیرا اینترنت پر از پیشنهادات رنگا رنگ و آفر هاست که باعث می شود هدف اصلی خود را فراموش و هیجان زده شوید .

به سراغ فروشگاه های معتبر بروید .

اگر از فروشگاه هایی که کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام خرید می کنید حتما نظرات را بخوانید و به تعداد دنبال کننده ها و لایک و رضایت مردم توجه کنید تا از اعتبارشان مطمئن شوید.

در سایت ها به دنبال اطلاعات بازگشت کالا باشید تا در صورت خرابی کالا یا مطابق نبودن با خرید شما بتوانید آن را بدون هزینه مرجوع کنید .

وقتی وارد سایت شدید به دنبال تخفیف و آفر ها باشید شاید تخفیف های موجود شامل کالای مورد نظر شما نیز باشد .

یادتان باشد هیچ کالایی را بدون تصویر نخرید سایت مورد نظر وظیفه دارد از تمام زوایای کالا عکس منتشر کند .

اطلاعات مربوط به کالا را بخوانید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*