خرید لوازم برقی آشپزخانه

عمر لوازم برقی خانگی بالای ۱۰ سال است و از خرید لوازم غیرضروری صرف نظر کنید و حتما توجه کنید هرگز گارانتی و خدمات پس از فروش را فدای قیمت کمتر بدون گارانتی نکنید .

 

سرویس چینی باید از کیفیت بالا و طرح و نقش و…از اهمیت بالایی برخودار است و باید در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج دهید زیرا  به عنوان لوکس ترین سرویس غذا خوری برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود .

برای انتخاب یک یخچال مناسب باید به نکاتی مانند:

سیستم خنک کننده دوگانه

قابلیت تنظیم طبقات داخلی

داشتن آبریز و یخ ساز

وجود طبقات فلزی یا شیشه ای نشکن توجه کنید.

همچنین قابلیت هایی مانند قابلیت انجماد سریع ، محفظه صفر درجه ، نمایشگر LCD باعث بالا رفتن قیمت یخچال خواهد شد.

امروزه بیشتر از اجاق گاز های رومیزی استفاده میکنند اما اگر تمایل به اضافه کردن اسم اجاق گاز به لیست وسایل جهزیه آشپزخانه دارید اجاق گاز فردار انتخاب مناسبی است و اگر می خواهید اجاق گاز رومیزی خود را به هر خانه ای رفتید همراه خود ببرید روی یک کابینت کشویی قرار دهید که ابته به یک فر تو کار نیز نیاز دارید .

برای سرویس قابلمه بهتر است دقت زیادی در انتخاب آن کنید و تا حد ممکن بودجه را افزایش دهید زیرا یکی از مهم ترین وسایل های آشپزخانه است .

به رنگ توجه زیادی کنید .

برای جلوگیری از شلوغی آشپزخانه بهتر است به جای خرید انواع وسایل مختلف سعی کنید لوازم دو یا چند کاره با کیفیت خریداری کنید .

برای نگه داری از حبوبات و ادویه ها از ظروف نگه دارنده شفاف استفاده کنید زیرا این ظروف شیشه ای و روشن باعث میشود در یک نگاه متوجه محتویات درون آن شوید .

از خرید وسایلی برقی بزرگ شروع کنید و بعد به سراغ وسایل برقی کوچک بروید .

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*