درمان خانگی منافذ پوست

خیلی از افراد دچار این مشکل می شوند ولی با روش های خونگی  میتوانید آن را درمان کنید دلایل منافذ باز  پوست  قرار گرفتن در نور خوشید ،سن ،ژنتیک ،استرس است .

افراد حتی اعتماد به نفس خود را بخاطر این موضوع از دست می دهند اما درمان خانگی منافذ پوست بسیار آسان  است .

 

سرکه سیب دارای خواص ضد میکروبی و التهابی است که به درمان جوش های سرسیاه کمک زیادی می کند زیرا مرطوب کننده طبیعی و بسیار عالی است با آب مخلوط کنید و روی پوستتان بمالید و بعد صورتتان را بشویید این کار را هرروز انجام دهید تا نتیجه بهتری به دست آورید (استفاده از نرم کننده بعد از استفاده سرکه سیب ضروری است ).

 

جوش شیرین باعث از بین رفتن لایه های مرده پوست می شود جوش شیرین را با آب ترکیب کنید و به آرامی ماساژ دهید و با آب سرد بشویید بهتر است هرروز استفاده کنید .

 

خیار مرطوب کننده طبیعی است آب خیار را بگیرید و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود بمالید و بعد با  آب سرد بشویید همچنین می توانید گلاب یا آب لیمورا به آن اضافه کنید .

 

آبلیمو منافذ باز پوست را کاهش می دهد و لک های تیره را از بین می برد عسل را با آب لیموی تازه ترکیب کنید و روی پوست خود بگذارید و پس از ۱۵دقیقه آن را بشویید بهتر است یک ماه هرروز انجام دهید .

 

گل سرشور به دلیل از بین بردن چربی های پوست بسیار مناسب است گل سرشور را با گلاب ترکیب کنید ماده ایی خمیری شکل به دست آمده  را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس با آب سرد بشویید بهتر است دوبار در هفته این کار را انجام دهید .

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*