دکوراسیون خانه ی کوچک

چیدمان خانه های متراژ پایین:شما میتوانید خانه های متراژ پایین خود را به راحتی چیدمان کنید به شرطی که از خرید لوازم غیر ضروری مانند تابلو و گلدان های مصنوعی خودداری کنید(البته گلدان های طبیعی باعث دلنشین تر و زیباتر شدن فضای داخلی میشوند) که باعث دلگیر و شلوغ تر شدن فضای خانه میشود در این شرایط بهتر است از لوازم ساده تر و رنگ های ملایمی مانند خاکستری های رنگین استفاده کنید که باعث دلباز تر شدن فضای خانه میشود.
سعی کنید از مبل هایی که کمتر جا میگرند مثل مبل های ال شکل استفاده کنید که فضای کافی در پذیرایی باقی بماند.
در اینجا بهتر است میز ناهار خوری را حذف کنید و فقط از چند صندلی جم و جور استفاده کنید بهتر است رنگ صندلی ها سفید باشند چون رنگ سفید هم باعث دلباز تر شدن فضای خانه میشود حتما از رنگ سفید در کنار خاکستری استفاده کنید که جذابیت خانه ی شما را چند برابر میکند.
بهتر است به جای این که کل خانه را فرش; کنید از قالیچه های کوچک و رنگی که جذابیت بیشتری دارند و قیمتشان هم پایین تر است استفاده کنید.
شما میتواتید برای این که نهایت استفاده از فضای مودنظر را داشته باشید از میزهای عسلی که کشو دارند استفاده کنید و بهتر است خیلی تعداد میزهای عسلی را زیاد نکنید.
یکی دیگر از مواردی هم که تاثیری زیادی میتواند داشته باشد پرده ها هستند برای این که اتاق نشیمن شنا دلباز تر باشد بهتر است از پرده های ساده ی سفید استفاده کنید الته میتوانید با سلیقه ی خودتان رنگ سفید را با یک رنگ دیگر مانند لیمویی یا نارنجی  ترکیب کنید چون ممکن است سفید به تنهایی به چشم نیاید البته این دو رنگ باعث هیجان و نشاط فضای داخلی میشوند. شما میتوانید با توجه به متراژ و نقشه ی ساخت خانه ی خود از فضاهایی که کمتر استفاده میکنید برای نصب کمد دیواری استفاده کنید‌.

دیدگاه‌ها ۰

*
*