راهنمای خرید بخارشو

بخارشوی ها برای تمیز کردن مبلمان ، شیشه های اتومبیل،پله ها ، لوازم داخلی ، و برخی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند  اکثر بخارشورها شبیه به یکدیگرند و دارای سری های مختلفی از قبیل برس فلزی ، برس چرخان ، حوله برای تمیز کردن انواع مختلف سطوح هستند .

برای خرید بخارشوی حتما باید به نکاتی مانند توان ، گنجایش،سطح خروج بخار و فشار بخار روجی ،قدرت تولید بخار ،وزن بدنه ، قابلیت جداشدن لوله از بدنه ،نحوه شست و شو و جمع آوری رطوبت ،میزان فضایی که بخار شوی اشغال می کند ، گارانتی ، قیمت توجه کنید.

همچنین یک بخارشوی خوب بستگی به دکمه تنظیم بخار ، دکمه اتوماتیک خروج بخار، تعداد و نوع سری ها دارد.

اکثر امکاناتی که به بخارشوی ها اضافه شده جنبه تزئینی داشته و در عمل کاربردی ندارد پش بهتر است پولی که می خواهید برای خرید آن بپردازید را برای امکانات کاربردی خرج کنید .

بخارشوی ها مزایا های زیادی دارند مانند سطح مورد نظر بسیار تمیز می شود (بدون هیچ لکه ای) ،تماش نداستن با شوینده های سمی که باعث می شود هزینه ها کاهش و سلامت شمارا نیز به خطر نیندازد .

بخارشوی چند منظوره: با این بخارشوی می توانید تقریبا تمام قسمت خانه را تمیز کنید یکی دیگر از ویژگی های این بخارشوی دارای تنظیماتی مانند تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم و کنترل فشار بخار اب برای فرش ،شیشه،موکت است .

بخارشوی دستی : برای تمیز کردن دیوارها ،اجاق گاز، سینک، سرویس بهداشتی ، و …. مناسب است و وزن کمی دارد که معمولا با شارژ کار می کند .

بخار شوی مکش دار: این نوع دارای دو مخزن جدا است که مخزن اول مخصوص آب تمیز که به بخار تبدیل می شود و مخزن دوم آب کثیف جمع آوری شده از سطح است ؛ که آب کثیف تولید شده را داخل مخزن جمع آوری کرده است  بدین ترتیب نیازی به خشک کردن سطح با دستمال ندارید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*