رنگ مناسب زیرساز سایه

پایه آرایشی برای پوشاندن لکه ها و یکدست کردن چهره خود استفاده می کنید تا سطح یکنواختی داشته باشید که بقیه آرایش خود را روی آن قرار دهید. مهم است که از سایه مناسب استفاده کنید ، زیرا پایه اشتباه ممکن است واضح و غیر طبیعی به نظر برسد و بوم مناسبی برای بقیه مواد آرایشی شما ایجاد نمی کند.

ته رنگ خود را بفهمید. قبل از اینکه بخواهید یک پایه را انتخاب کنید ، بهتر است چند نکته در مورد پوست خود ، مانند ته رنگ ، مشخص کنید. در حالی که سطح پوست شما می تواند به دلیل بسیاری از موارد مانند قرار گرفتن در معرض عناصر یا آکنه تغییر رنگ دهد ، ته رنگ شما همیشه ثابت خواهد ماند.

سرد ، به این معنی که پوست شما بیشتر آبی ، قرمز یا صورتی است.

گرم ، یعنی پوست شما طلایی ، زرد یا هلو است.

خنثی ، به این معنی که پوست شما ترکیبی از رنگ های سرد و گرم خواهد داشت.

ته رنگ صورت تان را مشخص کنید.

بهترین پایه را برای نوع پوست خود بدانید. اگرچه دانستن اینکه پوست خشک یا چربی دارید به شما در انتخاب سایه زیر کمک نمی کند ، اما به شما کمک می کند نوع مناسب رنگ پایه را انتخاب کنید. پوست می تواند چرب ، خشک یا ترکیبی باشد و شما می توانید پوستی نرمال یا حساس داشته باشید.

اگر پوست چربی دارید ، مات یا پایه مایع بدون روغن و مات را انتخاب کنید.

اگر پوست خشک دارید کرم مرطوب کننده یا مرطوب کننده یا پایه چوب را انتخاب کنید.

اگر پوستی حساس دارید ، یک پایه ضد حساسیت و عطر و بویی را انتخاب کنید.

اگر پوستی مختلط دارید ، یک پایه پودری انتخاب کنید.

برای ته رنگهای سرد: پی را با پایه گل رز ، قرمز یا آبی انتخاب کنید و سایه هایی مانند کاکائو ، گل رز ، سنگ مرمر و چینی را در نظر بگیرید.

برای ته رنگ های گرم: یک پایه با پایه طلایی یا زرد انتخاب کنید و سایه هایی مانند کارامل ، طلایی ، برنزه ، شاه بلوط و بژ را در نظر بگیرید.

چند سایه را تست کنید

پایه خود را انتخاب کنید. بهترین پایه ، بنیادی است که در پوست شما از بین می رود.

چند سایه را به طور هم زمان خریداری کنید تا بتوانید آنها را در خانه امتحان کنید و آنها را مقایسه  کنید.

پایه را خیلی سبک کنید. همانطور که می توانید زیرسازی را که خیلی تیره است روشن کنید ، همچنین اگر برای پوست شما خیلی سبک باشد می توانید یک پایه را تیره کنید. برای تیره تر کردن پایه ، سعی کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*