رنگ موی مناسب هرفرد

رنگ‌ موی‌ مناسب برای هر فرد
زیبایی و زیبا ماندن و از همه مهم تر اصل جوان ماندن یکی از خواسته هایی است که خانم ها از گذشته تا به امروز به دنبال آن هستند و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می زنند تا زیباتر شوند و ماندگاری بهتری نسبت به سن و سال خود داشته باشند. در گذشته، خانم ها با اقداماتی مانند حنا بستن روی موهای خود و دست و پاهای خود زیبایی خود را دوچندان می کردند و با نمایش رنگ قرمز موهایشان در مراسم ها نوید بخش شادی و شوق و شور بودند. اما با گذشت زمان گرایش خانم ها به سمت رنگ های فانتزی و طبیعی سوق پیدا کرده است و گونه ای دیگر از رنگ مو را بر روی موهایشان تجربه می کنند. انتخاب رنگ مورد نظر برای هر فردی امری مشکل است تا بتواند رنگی را انتخاب کند که با رنگ پوست و چشم هایش همخوانی داشته باشد تا زیبایی بیشتری در چهره ی فرد ایجاد کند. افرادی که تن پوستی آن ها زیتونی است و تمایلی برای روشن کردن موهای خود ندارند و خواستار ظاهری طبیعی هستند بهتر است رنگ موی قهوه ای را انتخاب کنند تا رنگ مویی گرم بدون روشن شدن را تجربه کنند. افرادی که پوست تیره ای دارند بهتر است رنگ موی شکلاتی را انتخاب کنند چرا که باعث می شود تمام عیوب پوست شان پوشیده شود و نسبت به رنگ سیاه انتخاب بهتری می باشد. افرادی که پوست متوسط تا تیره دارند بهتر است با انتخاب رنگ کاراملی، چهره ی خود را جوان تر نشان دهند. اما افرادی که پوست متوسط دارند بهتر است رنگ موی قهوه ای طلایی را انتخاب کنند و جذابیت خود را دوچندان کنند. هم چنین انتخاب چنین رنگی برای افرادی که پوست برنزه دارند هم می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
افرادی که پوست روشن دارند بهترین گزینه برای رنگ موهایشان، رنگ بلوند است. و رنگ طلایی و درخشان باعث سرزندگی و شادابی فرد می شود و چهره ی بسیار زیبایی از فرد به نمایش می گذارد. یکی دیگر از رنگ هایی که برای پوست متوسط مناسب است رنگ موی مشکی است. رنگ مشکی موهای فرد را درخشان و چهره را شاداب و جوان نشان می دهد.
اگرچه ناگفته نماند یکی دیگر از روش های جذاب کردن چهره، هایلایت کردن مو است. هایلایت های طلایی و عسلی روی موهای تیره می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ چشم شما از دیگر مواردی است که اگر رعایت شود و همخوانی داشته باشد تاثیر بسزایی دارد. افرادی که رنگ چشم هایشان آبی یا سبز یا به رنگ روشن است بهتر است رنگ موهای روشن را انتخاب کنند تا ارتباط بهتری بین زمینه ی رنگی چشم و موهایشان ایجاد شود.
اما اگر رنگ چشم هایتان تیره است، رنگ موی قهوه ای گزینه ی مناسبی می باشد. اما نکته ای که خانم ها باید به آن توجه کنند استفاده از رنگ موهای با کیفیت و درجه یک است چرا که ممکن است رنگ موی نامرغوب به موهای شما آسیب بزند و تاثیری عکس روی زیبایی شما بگذارد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*