روش صحیح ریمل زدن

 

این نکات ساده و ساده در مورد تغییر ریمل مژه و ابرو به شما کمک می کند تا مژه هایی حجیم ، بلند ، کاملاً حلقه و جدا از هم داشته باشید.

ریمل کوتاه ترین ماندگاری را دارد و باید هرسه ماه یکبار آن را عوض کنید زیرا وقتی لوله ریمل خشک شود تقریبا مژهای ضخیم وکلفتی خواهید داشت.

اگر چشمان کوچک تری دارید از یک گرز کوچک تر استفاده کنید گرزها انواع مختفی دارند که باید با توجه به شکل چشم ها و مژهایتان انتخاب و خریداری کنید.!

برای اینکه ریمل خود را به روش صحیح بزنید ، به بالا نگاه کنید ، گرز را در پایین مژه های بالایی خود قرار دهید و در حالی که گره را به سمت بالا به نوک مژه های خود می کشید ، گره را به عقب و جلو تکان دهید اطمینان حاصل کنید که هنگام کشیدن عصا به آرامی ، هر مژه را بپوشید تا از ایجاد لخته و لکه جلوگیری کند این به جدا شدن و پوشاندن هر مژه کمک می کند.

این کاری است که همه ما انجام داده ایم. هل دادن سریع گرز به داخل لوله و خارج شدن آن باعث می شود تا هوا درون لوله ریمل گیر کند. در نتیجه ، این باعث می شود که ریمل شما سریعتر خشک شود. این اغلب منجر به ریمل خشک خشک و خشک می شود. به جای پمپاژ چوب ، آن را به آرامی درون لوله بپیچانید و سپس بمالید..

وقتی روال آرایش خود را تمام کردید و مژه هایتان خشک شد ، به دنبال استفاده از یک ریمل تازه در پشت مژه ها باشید. با احتیاط به پایین نگاه کنید و یک لایه ریمل به پشت مژه های خود بزنید. این توهم می دهد که مژه های شما ضخیم تر و پرتر هستند.

همیشه قبل از زدن ریمل مژه ها را فر کنید.

همیشه قبل از خواب تمام آرایش خود را پاک کنید.

از ریمل های با کیفیت استفاده کنید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*