روش های صاف کردن مو

صاف کردن طبیعی مو:موهای لخت و صاف همیشه جزو زیباترین و جذابترین استایل ها هستند که همیشه و در همه نوع مراسمی میتوانند زیبایی خود را حفظ کنند‌. اما افرادی که موهای موجئد و فری دارند صاف و لخت کردن موها برایشان کار سختی می باشد در اینجا با ارائه ی چند راه حل آسان و خانگی میتوانید در زمان کمی موهای خود را صاف کنید.
اتوکشیدن:اتو مو یکی از روش های رایج است که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرارگرفته ولی استفاده ی بیش از حد از این وسیله میتواند به موهای شما آسیب برساند یعنی باعث سوختن موهایتان میشود و موخوره های شما را افزایش میدهد. سشوار هم علاوه بر این که میتواند باعث صاف شدن مو شود میتواند حجم موها را نیز افزایش بدهد ولی در عوض باعث آسیب دیدن و سوختن مو میشود.
روغن بادام یا نارگیل:استفاده از یکی از این روغن ها میتواند باعث تقویت موهای شما هم شود، شما میتوانید از این روغن بعد از حمام در حالی که موهایتان نم دارد استفاده کنید یعنی موهای خود را به روغن آغشته کنید توجه کنید که نباید مقدار روغن بیش از اندازه باشد که باعث چربی سر و موها میشود پس در میران استفاده از روغن توجه کنید و بعد از آن موهایتان را شانه بزنید میتواند یشوار هم بکشید اما استفاده ی مکرر از سشوار باعث موخوره میشود.
روغن زیتون:روغن زیتون هم یکی از مواردی است که در سلامت پوست و مو تاثیر زیادی دارد و نتیجه ی خوبی هم به ما میدهد به شرطی که به طور مکرر از آن استفاده کنیم. شما میتوانید از این روغن هم قبل از حمام و هم بعد از آن استفاده کنید قبل از حمام میتوانید موها و کف سر خود را با آن ماساژ دهید این علاوه بر نرمی و لختی مو باعث گردش خون و رشد بهتر موها میشود. اگر پس از حمام این روغن را به موهایتان بزنید دیگر بوی آن در موهای شما نمی ماند و بعد از شانه زدن میتوانید تغییرات خوبی را در موهایتان مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*