ساده ترین راه برای تمیز کردن دیوارها

تمیز کردن دیوارها برای سال نو و خانه تکانی اهمیت زیادی دارد و کثیف بودن دیوارها تاثیر زیادی روی دیزاین منزل تان می گذارد . راه ساده و سریع برای تمیز کردن دیوارهای گچی سمباده است . برای از بین بردن لکه ها و سیاهی ها از مخلوط  جوش شیرین با کمی آب استفاده کنید . از مایع ظرفشویی و اسکاچ برای تمیز کردن دیوارهای گچی که رنگ نشده است استفاده کنید .

 

برای پاک کردن مداد سیاه می توانید از پاک استفاده کنید و آن  را به آرامی روی خلوط مداد بکشید اگر این کار جواب نداد می توانید از جوش شیرین ترکیب شده با آب استفاده کنید و روی آن بکشید .

برای پاک کردن خودکار از روی دیوار از الکل سفید استفاده کنید مقدار مورد نیاز از الکل سفید را روی پنبه بریزد  و حتما توجه کنید مقدار الکل اندازه ایی نباشد که از روی پنبه بچکد و حتما دقت کنید که پنبه را روی قسمت لکه نمالید که باعث پخش شدن لکه نشود و فقط پنبه را روی لکه فشار دهید تا جوهر به پنبه منتقل شود و اگر منتقل نشود از الکل بیشتری استفاده کنید  .

اگر هیچ روشی برای پاک کردن لکه نتیجه نداد می توانید یک کاغذ سمباده را روی لکه بکشید  و بعد گرده های آنرا تمیز و سپس با یک دستمال نم دار روی محل لکه بکشید  .

برای پاک کردن مداد شمعی  ابتدا مداد شمعی جامانده روی دیوار را با قاشقی پلاستیکی بتراشید سپس جوش شیرین را روی آن به آرامی بکشید و بعد با اسفنج مرطوب روی محدوده لکه ها بکشید تا کاملا تمیز شود و بعد دیوار را با دستمال یا حوله به خوبی تمیز کنید .

برای پاک کردن مداد رنگی مقداری خمیر دندان را رو مسواک کهنه بمالید و به آرامی روی خطوط مداد رنگی بکشید همچنین می توانید از ترکیب جوش شیرین و آب هم  استفاده کنید .

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*