ساک دستی پارچه ایی

ساک دستی پارچه:ساک دستی پارچه ایی یکی از روش هایی است که میتواند به حفظ محیط زیست کمک کند و از تولید بیش از حد زباله و پلاستیک جلوگیری کند البته زیبایی بیشتری هم نسبت به کیسه ی پلاستیکی دارد و همچنین تحمل وزن بیشتری نسبت به کیسه های پلاستیکی دارد. این ساک های پارچه ایی امروزه مورد توجه ی عموم مردم قرارگرفته است.
شما میتوانید این ساک دستی ها را به صورت آماده از مراکز خرید تهیه کنید ولی روش دوختن آنها نیز آسان می باشد و هزینه ی کمی دارد شما میتواند به راحتی با ۶۰سانتی متری پارجه خودتان آن را بدوزید(میزان پارچه ی لازم باتوجه به سایز مورد نظر شما متغیر است) سعی کنید از پارچه های محکم و سفت استفاده کنید که تحمل وزن خرید های شما را داشته باشند و در حین خرید آسیب نبینند. پارچه های نمدی هم میتوانند گزینه ی خوبی برای تهیه و دوخت این ساک ها باشند چون نسبت به پارچه های دیگر ضخیم و سفت تر هستند.
شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خودتان از پارچه های طرح دار; و رنگی برای داخل یا بیرون ساک دستی استفاده کنید(در واقع با این کار ساک دستی شما دو رو میشود و تنوع زیبایی برای شما به وجود می آورد) یا میتوانید طرح دلخواه خوتان را روی آن چاپ کنید(برای این کار باید به چاپخانه های مخصوص چاپ پارچه بروید البته هزینه زیادی هم ندارد ولی کیفیت خوبی دارند و در اثر شستشو هم پاک نمیشوند و مهمتر این که طرح دلخواه شما را در زمان کم چاپ میکنند). ما باید بتوانیم فرهنگ استفاده از ساک های پارچه ایی را ترویج دهیم تا بتوانیم به محیط زیست خودمان کمک کنیم و همانند گذشته که خیلی کمتر از کیسه های پلاستیکی استفاده میشده دوباره این مسیر را پیش بگیریم تا هوای سالمتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها ۰

*
*