صبحی پر انرژی

 

تمرینات برای موثر بودن لازم نیست پیچیده باشند. در حقیقت ، هر چقدر یک برنامه روزمره صبح را راحت تر انجام دهید ، برای انجام آن از رختخواب بلند می شوید. تمرینات کوتاه همچنین زمانی خوب است که شما وقت خود را تنگ می کنید ، به مسافرت می روید یا فقط به یک راه سریع برای جریان خون نیاز دارید.

به علاوه ، تناسب اندام قبل از شروع کار ، مدرسه یا سایر وظایف زندگی به شما امکان می دهد یک روال زندگی را تنظیم کنید ، این بدان معناست که کمتر به دنبال لیستی از بهانه ها برای کنار گذاشتن این زمان ضروری “من” هستید.

ابتدا گرم شوید :

به مدت ۲ دقیقه با برخی از تمرینات گرم کردن شروع کنید. ۹۰ ثانیه تمرینات قلبی آسان انجام دهید :

آهسته دویدن در جای خود

زانوها بالا

جک های پریدن

طناب زدن (بدون طناب)

این کار را با ۳۰ ثانیه کشش دینامیکی مانند حلقه های بازو و تاب لگن دنبال کنید.

نحوه انجام تمرین:

هر تمرین را به مدت ۴۰ ثانیه انجام دهید.

قبل از حرکت بعدی ۲۰ ثانیه استراحت کنید.

دو دور کامل کنید.

۲:

با کمی خم شدن در زانوها و پاها به اندازه عرض باسن بایستید.

در حالی که بازوها در پهلو هستند ، به سمت چپ بپرید و روی پای چپ خود فرود بیایید. پای راست شما از پشت به صورت مورب عبور می کند ، در حالی که بازوی راست شما از روی بدن چرخانده می شود و بازوی چپ از پشت شما چرخش می یابد.

۱ ثانیه مکث کنید ، سپس به سمت راست بپرید و روی پای راست خود بنشینید. پای چپ شما به صورت مورب از پشت عبور می کند در حالی که بازوی چپ روی بدن می چرخد ​​و بازوی راست از پشت شما چرخش می کند.

۴۰ثانیه به عقب و جلو حرکت کنید .

۴:

به پشت بخوابید و زانوهای خود را خم کنید. برای پشتیبانی بیشتر از تشک یوگا استفاده کنید. پاها را روی زمین صاف و بازوها را در کنار خود قرار دهید.

هسته خود را درگیر کنید (از جمله گلوت ها) ، پاها را به زمین فشار دهید و باسن خود را بلند کنید. باسن خود را بالا ببرید تا جایی که بدن از شانه ها تا زانو در یک خط مستقیم قرار بگیرد.

در این وضعیت چند ثانیه مکث کنید.

به حالت اول پایین آمده و تکرار کنید.

۵:

از حالت تخته بازو شروع کنید. آرنج ها را خم و زیر شانه ها قرار دهید ، پاها را به اندازه عرض باسن از هم باز کنید و بدن را در یک خط مستقیم قرار دهید.

هسته خود را درگیر کرده و به آرامی ران راست خود را به سمت راست بچرخانید و آن را به سمت زمین بیاورید ، اما اجازه ندهید که باسن شما زمین را لمس کند.

به حالت اولیه برگردید و مفصل ران چپ خود را به سمت چپ بچرخانید ، آن را به سمت زمین بیاورید ، اما نگذارید باسن شما زمین را لمس کند.

به طرفین متناوب ادامه دهید ، هسته خود را در کل مدت درگیر کنید.

۶:

بعد از تمرین ، با چند دقیقه کشش استاتیک ، خنک شوید. ورزش های خنک کننده به کاهش ضربان قلب و کشش عضلات کمک می کنند.

فواید ورزش صبحگاهی

تناسب اندام ، به طور کلی ، منجر به فعالیت بیشتر می شود. اما اگر یک جلسه صبح را انتخاب کنید ،پژوهشمنبع مورد اعتماد می گوید در طول روز حتی بیشتر حرکت خواهید کرد.

ورزش همچنین تمرکز ، هوشیاری و تمرکز را در هر زمان از روز بهبود می بخشد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*