لیست لوازم آرایش پایه

۱ : کرم مرطوب کننده :

مهم ترین چیزی که باید اول از همه تهیه کنید کرم مرطوب کننده است که متناسب با پوست شما باشد.

۲ : پرایمر :

برای نگه داشتن آرایشتان در طول روز حتما قبل از کرم پودر و کانسیلر از یک پرایمر آرایشی استفاده کنید .

۳: کرم پودر :

قبل از خرید کرم پودر حتما به نکاتی مانند  میخواهید کرم پودر شما در چه حد پوشانندگی داشته باشد ؟ په تناژی برای رنگ پوست شما مناسب است ؟ توجه کنید .

نکته بعدی حتما بعد از کرم پودر از پنکک استفاده کنید زیرا باعث ماندگاری بالا و کمک به ترمیم سریع آرایش صورت می کند .

۴ :کانسیلر :

کانسیلر یک کرم جادویی است که به شما کمک می کند لکه های روی پوست ،چای جوش و قرمزی پوست  ، سیاهی زیر چشم خود را محو کنید پس از زدن کرم پودر و پنکک کانسیلر بزنید .

۵: رژگونه :

بختر رنگ رژگونه رنگی است که با تناژ پوست شما هماهنگی داشته باشد رژگونه ای که از پوست شما تیره تر و یا روشن تر باشد باعث می شود آرایشی غیر طبیعی ایی داشته باشید .

۶: پالت سایه چشم :

از رنگ های روشن و طبیعی استفاده کنید زیرا چشما و آرایش شما را طبیعی تر و زیبا تر نشان می دهد بخصوص برای افرادی که تازه دارن آرایش کردن را شروع می کنند .

۷ : خط چشم یا مداد چشم :

اگر شما تا به حال از خط چشم مایع استفاده نکردید یا نمیتوانید استفاده کنید ماداد چشم میتواند بهترین جایگزین باشد زیرا کشیدن خط چشم با مداد چشم بسیار آسان تر است .

۸ :ریمل :

ریمل تاثیر گذارترین وسیله در آرایش شما است بخصوص اگر یک ریمل با کیفیت و خوب باشد ریمل با کیفیت به چشمان شما حالتی زیبا و خاصی را با بلند تر کردن و پرپشت کردن می دهد .

۹:انواع برس های آرایشی :

استفاده از انواع برس های آرایشی ضروری نیست شما میتوانید با تهیه چند برس آرایش ضروری آرایشی زیبا و منحصر به فردی را داشته باشید .

۱۰: رژلب :

رسیدیم به آخرین نکته بحث شیرین رژلب ،یک رژلب خوشرنگ و زیبا به چهره شما رنگی زیبا میبخشد بهترین رنگ از نظر من رنگ های طبیعی و کمرنگ هستند رژلب چهره ی شما را از رنگ پریده گی و خستگی  دور می کند .

دیدگاه‌ها ۰

*
*