مبل مناسب خانه های کوچک

امروز با کوچک تر شدن فضای خانه ها افراد به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی هستند که بتوانند فضاهای کوچک را بزرگتر از آنچه که هستند نشان دهند .

حتما در انتخاب مبل مناسب  باید توجه کنید بخصوص اگر فضای منزل شما کوچک است .

 

می توانید بعضی از اجزای یک ست کامل مبل را حذف کنید ویک نیم ست خریداری کنید .

انتخاب مبل هایی که انحنای کمی دارند و دسته های آن ها به حداقل رسیده یا حتی حذف شده است .

انتخاب مبل های ظریف جمع و جور تر  .

برای انتخاب رنگ مبلمان تان  از رنگ روشن استفاده کنید زیرا رنگ های روشن  موجب بازتر نشان دادن فضا می شود .

مبلی که تبدیل به تختواب می شود بسیار جمع و جور و مناسب خانه های کوچک است .

مبل ال یکی از گزینه های مناسب برای خانه های کوچک است معمولا افراد مبل های ال را به صورت مبل های راحتی نه چندان زیبا می شناسند اما امروزه مدل های متنوع و زیبایی وجود دارد  که می توانند هر فردی با هر سلیقه ایی را راضی نگه دارند حتی مبل های سلطنتی هم به شکل مبل ال طراحی می شوند و هر نوع مبلی که بخواهید نوع ال آن وجود دارد همچین در ساخت مبل های ال از چوب و برخی از چرم  شیشه و روکش های شبه فلز یا شبه فلز شیشه استفاده می شود و دسته اول  فضاییر گرم تر و دسته دوم  فضایی مدرن تر ایجاد می کند .

گاهی ممکن است انقدر فضای منزل شما کوچک باشد که یک نیم ست هم جا نشود در این حال کاناپه بهترین گزینه است و محدودیت رنگ ندارد و شما به راحتی می توانید با هر نوع پارچه و با رنگ های متفاوت خریداری کنید .

اگر فضای رسمی را می خواهید مبل کلاسیک مناسب است بعضی از افراد فکر می کنند مبل های استیل و کلاسیک پشتی های بزرگ و منبت کاری شده چوبی دارند که فضای زیادی را اشغال می کنند ولی اینطور نیست آنقدر تنوع مبل ها زیاد شده است که شما می توانید  مبل استیل کوچک و کم جا که حتی بسیار کوچک تر از مبلمان مدرن هستند  تهیه کنید .

همانطور که میدانید مدرن به معنای سادگی است و مبل های مدرن طراحی شده است که فضای کمتری را در منزل شما اشغال می کنند و معمولا بدنه پارچه ای یا با پایه های ساده چوبی دارند که با هر نوع وسایلی ساده ست می شوند و شلوغی منزل شما را به حداقل می رساند .

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*