مبل کلاسیک یا مدرن

 

مبل های کلاسیک را بیشتر افراد به مبل های سلطنتی می شناسند مبل های کلاسیک با بدنه های چوبی و ظریف و با روکشی پارچه ایی ساخته شده اند ، مبل کلاسیک بسیار محبوب است چه در گذشته و چه در زمان حال با ظاهری زیبا با ساختاری محکم .

مبل  مصری : اگر دنبال مبلی خاص و منحصر به فرد هستید پیشنهاد ما به شما مبل کلاسیک مصری است که رویه ای پارچه مخمل  ، و استفاده چوب راش گرجستان که بسیار مقاوم ، و تزیینات بر روی آن منبت کاری و طلا کاری است . دلیل محبوبیت این مبل استفاده از پارچه مخمل است که کاملا کلاسیک است .

مبل انگلیسی : این مبل از چوب راش در بدنه و از فوم سرد در قسمت نشیمن گاه که ازجنس پورشه است و محدودیت رنگی خاصی  ندارد  و در بدنه جزییات تزیینی زیادی ندارد. ولی در پایه ها حفظ شده است و در دسته مبل های کلاسیک راحتی قرار دارد .

مبل لهستانی : مبل های لهستانی بدنه ایی منحنی و نازک با چوبی مقاوم دارد که کوچک تر از سایر مبل های کلاسیک است و جای کمی را اشغال می کند همچنین مبل لهستانی را می توانید در کنار دکوراسیون مدرن خود استفاده کنید که بسیار جذاب و محیطی رسمی تری را به وجود می اورد .

مبل چستر فیلد : مبل چستر فیلد در همه کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد زیرا ظاهری زیبا و متفاوت دارد که با سه سبک ساخته شده است تمام چرم ،چرم و پارچه ، تمام پارچه و دارای دسته های گرد ، پشتی آن کوتاه و از جنس چوب صنوبر و راش است . ویژگی اصلی این مبل تکیه گاهی دارای دکمه کاری است .

دیدگاه‌ها ۰

*
*