معایب ازدواج در سنین پایین تر

هنگامی که در زندگی خود ازدواج می کنید ، باید از بخشی که زندگی خود را شروع می کنید بگذرید یا از والدین خود مستقل می شوید تا جایی که عادت های خود را مانند روال بیدار شدن یا چگونگی خود را تعیین کرده اید. مقدار زیادی پول خرج می کنید یا از فیش حقوقی خود پس انداز می کنید. زوج های بزرگتر برای داشتن زندگی مشترک با مشکلات مشابهی دست و پنجه نرم می کنند. از طرف دیگر ، زوج های جوان عادت های روزمره خود را با هم ایجاد می کنند.
۲٫ فاصله کم سن بین شما و فرزندانتان:
وقتی اختلاف سنی بین شما و فرزندانتان زیاد نباشد ، شما سردرد نبرد بین دو نسل را از بین می برید. هنوز هم می توانید به طریقی همه چیز را از طریق چشم آنها ببینید. همچنین ، شما هنوز هم یک باتری کامل برای کار سختی که با داشتن یک فرزند همراه است ، دارید.
۳٫ آینده خود را با هم برنامه ریزی کنید:
هر دوی شما هنوز در خط شروع زندگی خود هستید. می توانید مسیری را که می خواهید طی کنید انتخاب کنید و آن را با هم رقم بزنید. شما هنوز مثل پر سبک هستید. شما تعقیب مشغول پایین خود را به تازگی خزنده ۷ هفتم ماه. ایجاد شغل همراه با مراقبت از خانواده و خانواده کار ساده ای نیست که ما را به نکته بعدی سوق می دهد.
۴- عدم فشار بر داشتن فرزند :
شما هنوز جوان هستید؛ هیچ فشاری برای بچه دار شدن در آینده ای نزدیک وجود ندارد. در حالی که زندگی یک زوج متاهل را رقم می زنید ، از همراهی و توجه یکدیگر لذت خواهید برد. وقتی زمان مناسب است ، می توانید بچه دار شوید.
موارد منفی ازدواج در سنین جوانی:
۱٫ عدم بلوغ
بیایید چیزها را زیبا نکنیم شما هم جوان هستید و هم نابالغ. این چیزی نیست که شما بخاطر آن مقصر شناخته شوید بلکه یک واقعیت است. هنوز در حال یادگیری نحوه مسئولیت پذیری در قبال خود بودید که ناگهان خود را مسئول کل یک خانواده یافتید! شوک ناشی از این تغییر می تواند هر ازدواجی را از تعادل خارج کند.
۲٫ رفاه مالی ممکن است خیلی خوب نباشد:
زوج های مسن از ابتدا شروع به کار می کردند و زندگی مالی خود را کاملاً تحمل می کردند ، اما زوج های جوان تازه وارد میدان شده اند و در حالی که آرزوهای وحشیانه دارند که با هم گشت و گذار در دور دنیا داشته باشند ، واقعیت آب سردی به چهره آنها می اندازد.
۳٫ بیست سالگی شما احتمال دیوانه شدن است:
شما الان یک نفر نیستید ، بلکه دو نفر هستید. برای درک آن نیاز به کار است ، حتی برای یک زوج عاشق دیوانه وار. به جای اینکه خود را در یک دوره کارآموزی در آفریقای جنوبی ببینید یا با دوستان خود یک سفر جاده ای در سراسر کشور انجام دهید ، وقت خود را صرف مراقبت از همسر بیمار خود می کنید یا در یک شیفت مضاعف برای خرید خانه بهتر کار می کنید … و غیره

دیدگاه‌ها ۰

*
*