معرفی رشته ی گرافیک

معرفی رشته ی گرافیک:گرافیک یکی از رشته های پرکارآمد است که متناسب با نیازهای مردم در هر دوره ایی در حال پیشرفت و تغییر می باشد که در واقع باید گفت این گرافیک است که نیازهای زندگی انسان امروز را مورد بررسی و شناخت قرار داداه است تا بتواند با خلاقیت و رعایت اصول اولیه به بهترین نتایج ممکن برسد و بتوانند از این راه به معرفی محصولات جدید هم بپردازند.
از نظر زمینه ی شغلی و درآمد گرافیک جزو شغل های پر در آمد محسوب میشود ولی باید در این زمینه با استعداد و توانا باشید تا بتوانید رقیبان کاری خودتان را بشناسید و توان رقابت با سایر طراحان گرافیست را در بازار داشته باشید البته این میتواند بستگی به میزان دانش شما در هنگام تحصیل در مدرسه و دانشگاه دارد. پس پیشنهاد میشود حتما در دوران تحصیل خود تمامی تمریناتتان را جدی بگیرید تا در آینده نتیجه ی بهتری ببینید. خلاقیتمیتواند یکی از مهمترین دلایل موفقیعت شما باشد ممکن است در ابتدا انجام کارهای خلاقانه و متفاوت برایتان سخت باشد ولی لا انجام تمرینات مرتبط با خلاقیت میتوانید ذهن خود را در این زمینه تقویت کنید.شناخت محیط اطراف و بررسی تحولاتی که در طول زمان رخ داده است میتواند یک راه درست برای انجام کارهای موفق باشد.شما میتوانید به دو صورت دستی و نرم افزاری کارکنید که پیشنهاد میشود در هنگام شروع حتما با تکنیک های دستی آشنا شوید و چند کار نتیجه بخش انجام دهید و بعد به سراغ یادگیری نرم افزار بروید، گاهی هم میتوانید از هر دو تکنیک برای بهتر شدن کار خود استفاده کنید.
عکاسی و آشنایی با نورپردازی یکی دیگر از حرفه هایی می باشد که میتواند در این زمینه به شما کمک فراوان بکند چون بعضی از پروژه ها را میتوان با یک عکاسی خوب به نتیجه رساند(بیشترین کاربردش در زمینه ی تبلیغات محصول می باشد.به غیر از عکاسی شناخت تکنیک های چاپی و شناخت اصول ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر که بیشتر در کارگاه چاپ و مبانی صورت میگیرد میتواند یکی از مهمترین دلایل موفقعیت شما در این زمینه باشد. پس نباید در طول تحصیل خود بی توجه از کنار این موضوعات عبور کنید چرا که ضرر آن را در آینده می بینید. زیرا شناخت و ترکیب رنگ ها یکی دیگر از مواردی است که اغلب طراحان گرافیک نمیتوانتد به درستی آن را به نتیجه ی مثبت برسانند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*