موهای سالم با آبلیمو

آب لیمو خاصیت سفید کنندگی دارد که موها را روشن می کند. از دیگر مزایای احتمالی آن می توان به درخشندگی مو و کاهش شوره سر اشاره کرد.

آب لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی است که می تواند موهای بور یا قهوه ای روشن را روشن کند. این ممکن است موهای قهوه ای تیره را به رنگ کاراملی درآورد ، اما روی موهای سیاه خوب عمل نمی کند.

فرد می تواند موهای خود را روشن کند و با مخلوط کردن ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو با  آب و سپس شستشوی .

آب یک لیمو را فشار دهید.

یک فنجان چای بابونه را خیس کنید و اجازه دهید تا خنک شود.

دو قسمت چای سرد را با یک قسمت آب لیمو مخلوط کنید.

مخلوط را در یک بطری اسپریتز قرار داده و آن را به موها بمالید.

برای روشن شدن موهایشان ، مردم باید آنها را پس از شستشو یا پاشیدن با مخلوط آب لیمو ، حدود ۳۰-۴۵ دقیقه در معرض نور آفتاب قرار دهند . آنها باید آب را پس از خشک شدن از مو بشویند.

با رشد مو ، ریشه ها شروع به ظهور می کنند ، بنابراین اگر بخواهند ظاهر روشن تری پیدا کنند ، افراد باید روند کار را تکرار کنند.

آب لیمو موها را براق تر می کند زیرا محتوای اسید سیتریک به از بین بردن تجمع محصولات مراقبت از مو کمک زیادی می کند.

شما میتوانید با استفاده از ماسک عسل و آبلیمو موهای زیبا و درخشانی داشته باشید برای تهیه این ماسک ابتدا یک قاشق غذاخوری آبلیمو را سه قاشث غذاخوری عسل مخلوط کنید و این مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه به پوست سر بمالید و بعد آبکشی کنید این کاررا در هفته یکبار انجام دهید .

آب لیمو بر روی مو اثر خشکی دارد و آن را شکننده می کندهر چقدر فرد از آب لیمو استفاده کند ، احتمال خشکی و شکستگی آن بیشتر است ترکیب آب لیمو با قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند این آسیب را تشدید کند.

افراد می توانند با شستشوی کامل محلول آب لیمو از مو و استفاده از نرم کننده غنی از رطوبت ، خطر خشک شدن مو را کاهش دهند اگر شخصی در خارج از منزل است ، باید آب آن را پس از خشک شدن مو بشوید. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب می تواند موهای پوشیده شده در آب لیمو را ضعیف کند.

اگر شخصی به آبلیمو واکنش بدی نشان داد و علیرغم اینکه دیگر از آن استفاده نکرده است ، هنوز علائمی را تجربه می کند ، باید با پزشک صحبت کند.

مالیدن آبلیمو به موها باعث می شود تا افراد رنگ آن را در خانه روشن کنند. برخی افراد از آب لیمو به عنوان درمان شوره سر نیز استفاده می کنند. افراد برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد باید از آبلیمو به میزان کم استفاده کنند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*