مو و خواب

موهای خود را وقتی چرب است بشویید و قبل از خواب کاملاً خشک کنید. نیازی نیست هر روز موهای خود را بشویید زیرا شستن بیش از حد می تواند موهای شما را از روغن های طبیعی پاک کرده و خشک کند. در عوض ، موهای خود را با محصولی متناسب با نوع موهای خود هر زمان که موهایتان چرب است شامپو بزنید. سپس ، موهایتان را هوا خشک یا سشوار کنید تا در حین مرطوب روی آن نخوابید ، که می تواند موهایتان را گره بخورد یا آن را بشکند.

رفتن به رختخواب با موهای تمیز همچنین جلد بالش را از چربی هایی که می توانند هنگام خواب به صورت شما منتقل شوند ، دور می کند.

اگر دوست دارید موهای خود را صاف نگه دارید موهای خود را به یک دم اسبی پایین بکشید.

اگر می خواهید حجم موهای خود را حفظ کنید ، موهای خود را در یک دسته بلند قرار دهید اگر موهای نازکی دارید و یا فقط می خواهید دمش را حفظ کنید ، موهای خود را بالای سر خود جمع کنید. یک نوار الاستیک یا کف را به دور موهای خود بپیچید تا یک دسته بند شل شود. اگر امواج بزرگ زیادی می خواهید ، ۲ دسته کوچک در قسمت های بالای سر خود ایجاد کنید.

برای جلوگیری از موخوره یک روسری ابریشمی به دور موهای خود بپیچید.

خوابیدن با روسری ابریشمی در اطراف موهایتان به ویژه برای موهای فرفری که بیشتر در معرض وز شدن هستند بسیار مناسب است.

قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید. حذف محصولاتی که منافذ پوستی شما را مسدود کرده و منجر به شکستگی می شوند بسیار مهم است. صورت خود را با پاک کننده ای که برای نوع پوست شما طراحی شده است بشویید و در هنگام خواب به پوست خود استراحت دهید. این امر همچنین از کثیف شدن بالش در آرایش جلوگیری می کند.

به پشت بخوابید تا از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و پوست شما را شاداب نشان دهد.

برای جلوگیری از خشک شدن پوست ، یک دستگاه مرطوب کننده استفاده کنید. اگر صبح از خواب بیدار می شوید و احساس خشکی یا خارش در پوست می کنید ، هنگام خواب یک دستگاه مرطوب کننده در اتاق خواب خود استفاده کنید. مرطوب کننده رطوبت را به هوا اضافه می کند و همچنین مانع از وز شدن موهای شما می شود.

به یاد داشته باشید که قبل از اینکه شب را در خود قرار دهید ، مرطوب کننده به پوست خود بزنید. از آنجا که موهای خود را به عقب می کشید ، دیگر لازم نیست نگران مرطوب شدن موهای خود باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*