میز جلو مبلی

 

میز جلو مبلی در کنار مبلمان منزل قرار گرفته و جزئی مهم در دکوراسیون خانه است و علاوه بر ظاهر کاربردهای متفاوتی نیز دارد .

میز جلو مبلی برای قرار دادن وسایلی مانند وسایل پذیرایی ، کتاب و لپ تاب و… مورد اقتاده قرار میگیرد به همین دلیل باید در خرید آن توجه زیادی بکنید .

میزهای زیبا با طرح های متفاوتی نیز وجود دارد که به زیباتر شدن دکوراسیون منزل کمک زیادی میکند .

قیمت میز جلو مبلی و عسلی بستگی به انتخاب شما دارد زیرا تنوع در میزجلومبلی و عسلی ازنظر رنک ، جنس،روکش و طرح بسیار زیاد است به همین دلیل در قیمت ها نیز تفاوت وجود دارد .

استاندارد میز عسلی و جلو مبلی باید ۵ سانتیمتر نه بلند تر و نه کوتاه تر باشد زیرا وسایلی که روی میز قرار می دهد نباید نیاز به خم شدن و یا بالابردن دست داشته باشد .

سوالی که در ذهن افراد موقع خرید میز شکل میگیرد طرح میز است یعنی میزجلو مبلی و عسلی دایره ایی یا مستطیل و یا سایر اشکال خریداری کنیم برای پاسخ به این سوال باید جایی که قرار است از این وسایل استفاده کنید دقت کنید .

تنوع بسیار بالا از میزهای شیشه ای ، ام دی اف ، چوب و فلزی روبرو هستیم برخلاف گذشته که از میزهای چوبی استفاده میشد که باید با توجه به سلیقه و فضای اتاق انتخاب کنید به عنوان مثال اگر منزل شما کوچک است از میز شیشه ای استفاده کنید زیرا عبور از شیشه ی این میزها نه تنها در روشنایی بلکه فضا را وسیع تر و بازتر نشان می دهد .

تعداد میز عسلی ها  با هر سرویس مبل یک میز جلو مبلی و سه میز عسلی است که باز هم بستگی به وسعت اتاق دارد و شما میتوانید این تعداد را تغییر دهید .

انتخاب رنگ و رنگ ها تاثیرات زیادی روی افراد میگذارد و شما باید با سلیقه خودتان انتخاب کنید منزل تان چه نوع فضایی را داشته باشد مثلا برای  به وجود آوردن فضایی آرامش بخش رنگ زرد و برای فضایی پر از هیجان رنگ قرمز .

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*