نوشیدنی های تابستان

نوشیدنی های تابستانی:
تابستان با توجه به هوای بسیار گرمش نوشیدنی های مخصوص خودش را دارد در تابستان همه ی مردم دوست دارند که نوشیدنی های خنک بنوشند در تابستان مردم بیشتر عطش میگیرند تا زمستان ،چون با توجه به گرما زیاد میزان آب مصرفی بدن نیز بالا میرود، در تابستان مردم بیشتر در مهمانی ها از نوشیدنی های خنک استفاده میکنند زیرا خوردن نوشیدنی گرم در تابستان باعث داغ شدن بدن میشود و بدن نیز دچار گرما زدگی میشود.
نوشیدنی های تابستانی:
یکی از نوشیدنی های ساده تابستانی شربت آبلیمو با مخلوط خاکشیر و تخم شربتی است که علاوه بر برطرف کردن تشنگی تا مدت زیادی احساس تشنگی نمیکنید ،به ورزشکاران هم در تابستان این نوشیدنی بسیار توصیه میشود زیرا در حین بازی کمتر احساس تشنگی میکنند. شر بت ابلیمو از نوشیدنی های مناسب است .ابلیمو از تاسی سر جلو گیری میکند و پوست راهم شاداب میسازد. آبلیمو دارای ویتامین هایی چون a,b,cاست که از منابع زیادی چون آهن و کلسیوم، پتاسیم، فسفر،منیزیم در آن نیز وجود دارد
یخ در بهشت:
یک نوشیدنی بسیار خنک با مخلوط یخ است که میتواند با طعم هر میوه ای باشد برای تهیه آن فقط لازم است آب میوه مورد نظر را که گرفتید به مدت ۴۵تا۳۰دقیقه آن را در جایخی قرار دهید ولی اجازه ندهید کامل خودش را بگیرد بعد از این مدت نوشیدنی شما آماده است.
آب هندوانه:
از هر ۱۰۰درصد هندوانه حداقل ۷۰ درصد آن از آب تشکیل شده مصرف هرروز هندوانه میتواند مقدار بسیار زیادی از آب بدن انسان را تامین کند.هندوانه دارای ویتامین هایی چون a,b,c است که سکته مغزی را کاهش میدهد و فشار خون را کنترل میکند .

دیدگاه‌ها ۰

*
*