نکاتی برای عکاسی

آیا تا به حال به عکسی از خود نگاه کرده اید که به نوعی توانسته کل روز شما را خراب کند ؟! این ممکن است کمی اغراق آمیز باشد ، اما من فکر می کنم همه ما می توانیم از کمی کمک در مورد خوب نگاه کردن در عکس ها استفاده کنید.

در عکس ها بهترین باشید با این نکات :

اگر باسن های خود را به اندازه عرض شانه بایستید ، وزن خود را روی پای عقب خود قرار دهید و پای جلوی خود را کمی خم کنید، یک اثر لاغری فوری ایجاد خواهید کرد.

اگر چانه دوتایی برای پنهان کردن ندارید ، خط فک شما را برجسته می کند.

بازوها را از تنه دور نگه دارید ، تعریف بیشتری به آنها می دهد و باعث می شود کوچکتر به نظر برسند. همچنین باعث می شود که کوچکترین قسمت کمر خود را مخفی نکنید.

لبخند غیرطبیعی ساده ترین راه برای خراب کردن یک تصویر است که شما را سفت و عجیب نشان می دهد

اگرچه بسیاری از مردم دوست دارند زیر لباس های گشاد پنهان شوند ، اما در واقع می توانند بزرگتر به نظر برسند ، به ویژه در عکس ها. لباس های باریک و متناسب با سایه های تیره انتخاب کنید.

برای عکس های فضای باز ، هنگامی که خورشید بالای سر قرار دارد ، تمایل به سایه انداختن در مکان های نامطبوع دارد بهترین زمان از روز برای عکسبرداری حوالی سحر است ، زمانی که خورشید در آسمان کم است. و ، فراموش نکنید که به سمت نور روبرو شوید.

مقابل آن آینه بایستید و لبخند بزنید  صورت خود را در حالت های مختلف زاویه دهید تا ببینید چه چیزی بیشتر از همه به شما تملق دارد. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کار می کند! همه ما زاویه خوبی داریم ، شما فقط باید خودتان را پیدا کنید و سپس با آن کار کنید.

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*