نکاتی در زمینه ی خرید آب سرد کن

خرید آب سرد کن
با گرم شدن هوا و رسیدن فصل تابستان نیازهایی مانند رفع تشنگی و نوشیدن آب خنک بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد.
افرادی که در محیطی مشغول به کار هستند برای رفع تشنگی خود نیاز به نوشیدن آب خنک دارند چرا که در چنین فضاهایی صرف داشتن یک یخچال کوچک برای رفع این نیاز مناسب نمی باشد و بایستی وسیله ای چون آب سرد کن در دسترس قرار بگیرد.
امروزه در شرکت ها، ادارات، مدارس، فروشگاه ها و بانک ها آب سرد کن هایی برای راحتی و استفاده ی عموم و کارکنان قرار داده اند اگرچه در گذشته این آبسرد کن ها به شکل استیل و با لوله کشی در چنین فضاهایی قرار داده شده بود.
اما برای خرید آب سرد کن های جدیدی که امروزه طراحی شده است می بایستی مزایا و معایب آن را در نظر گرفت و متناسب با نیاز و عملکرد بهتر محصول آب سرد کن مناسب را انتخاب و خریداری کنیم.
آب سردکن ها در بازار به شکل ایستاده و رومیزی وجود دارد. آب سردکن ها دارای منبع آب هستند که منبع آب دستگاه می تواند در بالا و پایین دستگاه و متصل به آب شهری وجود دارد.
آب سردکن هایی که منبع آب شان در بالای دستگاه وجود دارد به سهولت قابل نصب هستند و منبع آب های مختلف و متنوعی را می توان خرید و نصب کرد.
آب سرد کن هایی که منبع آب شان در قسمت پایبن دستگاه قرار دارد گزینه ی مناسب تری می باشد چرا که منبع آب از گرما و نور در امان خواهد بود و تعویض دبه راحت تر انجام میگیرد.
اما آنچه که در آب سردکن های ایستاده بیشتر از بقیه کاربرد دارد یخچال کوچکی است که در زیر آب سرد کن طراحی شده است و می توانید نوشیدنی های مختلفی را در آنجا قرار داده تا خنک بماند.
آب سرد کن های ایستاده علاوه بر اینکه در قسمت زیرین یخچال وجود دارد ممکن است قسمت زیرین دستگاه به شکل کمد باشد. در خریدن آب سرد کن توجه داشته باشید که قسمت زیرین دستگاه صرفا یک دیوار نباشد تا هیچ کارایی نداشته باشد، بهتر است دارای یخچال و یا کمد باشد تا بتوانید لیوان و ظرف ها را در آن قرار داده و یا از یخچال آن بهره مند شوید.
آب سرد کن هایی که به شیر آب متصل هستند برای خریدن انتخاب مناسب تری می باشد. در صورتی که به آب شهری دسترسی دارید بهتر است این آبسرد کن را خریداری کنید چرا که دیگر نیازی به پر کردن منبع و تعویض آن نمی باشد.
برای خرید آبسرد کن بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید تا جا لیوانی به آن متصل شود و به اصطلاح از آهن باشد و بگیر باشد تا دیگر نیازی نباشد لیوان ها روی میز قرار دهید.
بهتر است دستگاهس را موقع خریدن انتخاب کنید که شیر آب آن پدالی یا دکمه ای باشد تا در صورتی که فشار از آن برداشته شد دیگر آب از آن خارج نشود.
در هنگام خرید توجه داشته باشید دستگاهی را انتخاب کنید که از امکاناتی مانند قفل کودک، تنظیم درجه حرارت و استفاده از منبع فیلتر دار و …برخوردار باشد تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.
زمانی که دستگاه آب سرد کن دارای منبع باشد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که فیلتر دار باشد تا آب سالم تری را استفاده کنید اگرچه عوض کردن فیلتر نیز خود دارای هزینه هایی است که باید پرداخت کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*