نکات مهم در انتخاب لباس عروس

نکات مهم در انتخاب لباس عروس
لباس عروس، بی شک یکی از مهم ترین لباس هایی است که شما در طول زندگی خود به تن می کنید.

لباس عروس، همان لباسی است که از کودکی رویای آن را داشته اید و همیشه خود را در چینن لباسی تصور کردید.

برای انتخاب لباس عروس باید یک سری نکات را رعایت کنید تا با انتخاب درست بعد از پایان مراسم خوشحال باشید در غیر این صورت ممکن است لباس عروس باعث ناراحتی شما شود.

برای انتخاب نوع لباس عروس ابتدا بایستی به شخصیت و نوع پوشش خود توجه کنید. صرفا انتخاب لباس عروس بر اساس معیارهای دیگران و عرف روز می تواند انتخاب اشتباه را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر در زندگی خود و نوع پوشش خود به لباس های باز و دکلته عادت ندارید بهتر است برای انتخاب لباس عروس به سراغ لباس هایی بروید که پوشیده هستند و شما با آن لباس احساس بهتری دارید.

زمانی که در مزون لباس عروس، لباسی را پرو می‌ کنید و زیبایی شما را زیاد نمی کند و با اندام شما تناسب ندارد تصور نکنید اگر لباس برای سایز شما دوخته شود اشکالاتش برطرف خواهد شد.

سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که هنگام پرو با قد و اندام شما همخوانی داشته باشد.

برای خرید لباس عروس، صادق ترین افراد را با خود ببرید.

افرادی که همراه شما می آیند می توانند بسیار کمک دهند باشند تا شما بتوانید لباس مناسب تری را انتخاب کنید.

مادر شما می‌تواند بهترین گزینه برای نظر دادن باشد چرا که بدون رو دربایستی در صورت وجود اشکالاتی در لباس آن را به شما گوشزد کند اما افرادی که در نظر دادن با شما تعارف دارند نمی توانند به شما در انتخاب لباس درست کمک کنند.

اما توجه داشته باشید که اجازه ندهید دیگران نظراتشان را به شما تحمیل کنند چرا که ممکن است بعد از عروسی از پوشیدن لباس عروس پشیمان شوید و دیگر نمی توانید کاری انجام دهید.

برای خرید لباس عروس دو ماه قبل از مراسم اقدام به خرید کنید تا در صورتی که تمایل به دوختن لباس عروس داشته باشید زمان کافی برای این کار را در اختیار داشته باشید.

دو ماه قبل از مراسم می توانید با خیال راحت و بدون محدودیت زمانی لباس دلخواه را انتخاب کنید.

برای خریدن لباس عروس به فروشگاه هایی مراجعه کنید که خیاط داشته باشند تا درصورت سایز کردن لباس برای شما مشکلی پیش نیاید و بتوانید با همکاری خودشان لباس را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای انتخاب لباس عروس، به اندام خود نیز توجه کنید و در صورتی که اندام تحتانی شما درشت است هرگز لباس مدل ماهی یا جذب را انتخاب نکنید.

افرادی که چاق و درشت هستند بهتر است لباس عروسی را انتخاب کنند که دامنش ساده و بدون چین باشد و افرادی که لاغر هستند بهتر است لباس عروس انتخابی شان دارای دامن چین دار و مدل دار باشد.

برای خرید لباس عروس به فکر خریدن شنل نیز باشید.

بهتر است شنل انتخابی شما بلند باشد تا قد شما را کوتاه نشان ندهد و در صورت سرد بودن هوا می توانید از جنس لباستان یک کت تهیه کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*