نکات و اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار

دفتر کار شما باید محلی شیک برای شما و ارباب رجوع شما باشد ،

فرد مدت زمان زیادی را در شبانه روز و  هشت ساعت یا بیشتر از روز خود را در محل کار می باشد و محل کار شما پس از منزل شما دومین محیطی است که بیشترین سروکار روزمره را در آن محیط دارید و مهم تر از همه باید طراحی اتاق شما آنقدر عالی باشد که باعث بازدهی بالا و

کیفیت کار شما شود بنابراین باید به گونه ایی طراحی شده باشد که سرشار از تمرکز و آرامش برای شما باشد.

 

۱: مهم ترین نکته رنگ دفتر کار شما است سعی کنید از رنگ های جیغ و زننده و حتی استفاده از یک رنگ  خودداری کنید . از چندین رنگی که در طیف رنگی یکدیگر قرار دارد استفاده کنید رنگ های ملایم بسیار مناسب است.

۲: از قفسه ، شلف برای جا دادن لوازم موجود در اتاق کارتان استفاده کنید برای مثال از شلف برای قرار دادن  کتاب و مدارک مورد نظر استفاده کنید، و در کنار میز خود قرار دهید تا در دسترس شما باشد.

۳: میز و صندلی را منظم قرار دهید و حتما ترتیب و نظم را رعایت کنید و اگر اتاق شما منظم نباشد کارهای شماهم با نظم جلو نخواهد رفت وحتی  باعث کلافگی شما هم می شود .

۴: از گیاهان آپارتمانی هم در طراحی دکوراسیون محل کار خود استفاده کنید زیرا انرژی مثبتی می بخشد و باعث طراوت در محیط می شود .

۵: کارهای مهم را بر روی یک برگه یاداشت نوشته و بر روی دیوار نزدیک خود بچسبانید این کار باعث می شد حداقل روزی یک بار کارهای مهم خود را مطالعه کنید و به آن ها رسیدگی کنید.

۶:روی میز کار خود یک ساعت رو میزی ، و تقویم  مدرن و جدید قرار دهید حتی ساعت دیواری باشکلی جذاب و مدرن میتواند جذابیت بسیاری را به اتاق کار شما بدهد .

دیدگاه‌ها ۰

*
*