نگهداری لوازم آرایشی در یخچال

بعضی از لوازم آرایشی را نمیتوان در محیط باز نگه داشت زیرا باعث خراب شدن آن می شود .
اما در دمای مناسب زیرا دمای بسیار سرد هم ممکن است برای لوازم آرایشی شما مضر باشد و باعث منجمد شدن لوازم آرایشی شما شود .
به این نکته توجه کنید که اسکراب ،پودر و هرچیزی که مهروموم محکمی ندارند مانند سایه چشم در جای خشک نگهداری کنید و در جای مرطوب مانند داخل حمام نگهداری نکنید زیرا به دلیل اینکه بخار آب روی سطح برخی از لوازم آرایشی شمد لکه ایجاد می کند و شروع به کپک زدن کند .
ضدآفتاب : ضدآفتابتان را درون یخچال قرار دهید از قرار دادن در جایی که نور آفتاب با آن تماس دارد جلوگیری کنید زیرا مقاومت آن در برابر اشعه ماوا بنفش کم می شود .
محصولات طبعی و یا ارگانیک : باید بلافاصله پس از باز کردن آنها را در یخچال قرار دهید چون عمر این محصولات به بلندی محصولات دارای نگهدارنده نیست.
عطرها: برای افزایش طول عمر عطر آن را در یخچال بگذارید زیرا نگه داشتن عطر در یخچال می تواند آنرا در مقابل اکسید شدن ناشی از گرما یا نور مستقیم خورشید حفظ کند چون تین دو عامل تاثیر مخربی بر ترکیبات شیمیای عطرها می گذراند.
خط چشم : اگر می خواهید خط چشمی صاف و تمیز داشته باشید به مدت ۱۰ دقیقه آن را درون یخچال قرار دهید .
کرم دور چشم :استفاده از درمان پف چشم با کرم های سرد برای کسانی که معمولا چشم های شان حالت خواب آلودگی دارد بسیار تاثیر گذار است زیرا دمای پایین مویرگ هارا منقبض کرده و در نتیجه جریان مایع در بافت نرم را کاهش می دهد .

دیدگاه‌ها ۰

*
*