نکات طراحی دکوراسیون داخلی – سری دوم

 

۱: بهتر است قاب ها یا تابلوهای نقاشی را با فاصله ازم هم آویزان نکنید تابلوها در کنار هم و فاصله حدود ۵ یا ۱۰ سانتی متر قرار دهید .

 

۲: در زمینه مد بهتر است زیاده روی نکنید مثلا اگر طرح های شلوغ مد شده است بهتر است از یک  تابلوی شلوغ استفاده کنید و برای دکور داخلی منزل تان در این زمینه زیاده روی نکنید .

 

۳: اگر به رنگ خاصی برای دیوارهای منزل تان علاقمند هستید حتما استفاده کنید و به این فکر نکنید که بعد از مدتی  پشیمان می شوید یا مورد پسند دیگران نباشد و حتی میتوانید یک دیوار را رنگ و بقیه دیوارها را کاغذ دیواری کنید و هیچ وقت از رنگ سفید برای  کل منزل تان استفاده نکنید زیرا باعث بی روحی و یکنواختی منزل شما می شود .

 

۴: نکته مهم در خرید مبل این است که بهتر است با توجه به متراژمنزل تان اقدام به خرید مبل کنید مثلا بعضی از افراد خانه های کوچکی دارند اما مبل های بزرگ خریداری میکنند علاوه بر دست و پا گیر بودن  پس از مدتی هزینه اضافی باید صرف خرید مبل مجداا کنید.

 

۵: در منزل تان از گل و گیاه حتما استفاده کنید باعث میشود اگر منزل شما  حالت سردی و بی روحی دارد  تبدیل به فضایی گرم شود .

 

۶: استفاده نکردن از یک شی یا رنگ : اگر به یک رنگ یا وسیله ایی علاقه دارید لزومی ندارد کل دکوراسیون منزل خود را از آن رنگ یا شی استفاده کنید زیرا باعث میشود جذابیت دکوراسیون شما کاهش یابد بنابراین بهتر است افراط نکنید در یک رنگ یا شی.

دیدگاه‌ها ۰

*
*