ویژگی های یک کنسول خوب

 

یکی از مهم ترین وسایل منزل کنسول است که در زیبایی و کلاسیک بودن دکوراسیون منزل تان نقش مهمی دارد. بخصوص در محیط های کوچک علاوه بر زیبایی کاربرد فراوانی نیز دارد. شما میتوانید گلدان کتاب را روی آن قرار دهید وسایل ریز و درشت را در کشوهای کنسول نگهداری کنید. حتی میتوانید به عنوان میز تحریر هم استفاده کنید و اکثر کنسول های همراه با آینه هستند که شما می توانید بدون آینه هم استفاده کنید .

حتما به جنس کنسول دقت کنید که از مواد با کیفیت استفاده شده باشد و می توانید با بقیه وسایل منزل تان ست کنید مانند مبل یا پرده و….

همانطور که می دانید سبک مدرن سبکی ساده است. پس حتما به کنسولی که انتخاب کردید دقت کنید. اگر دکوراسیون شما مدرن است حتما مدل ساده ایی را انتخاب کنید و اگر کلاسیک است دقت کنید که چوب آن بیشتر باشد. حتما به دستگیره و چوب آن توجه کنید .

حتما قبل از خرید به جای آن و اندازه جای آن دقت کنید  .

 

میز کنسول را می توانید در ورودی خانه یا در اتاق ها قرار دهید علاوه بر زیبایی فضایی برای گذاشتن وسایل تان به وجود می اید.

در اتاق خواب ها از آینه ایی شیک که بزرگی آن بستگی به سلیقه شما دارد استفاده کنید .

و کنسولی که در پذیرایی قرار می گیرد باید روی دکوری و قفسه های توجه کنید  و نسبت به کنسولی که در ورودی قرار دارد آینه کوچک تری داشته باشد و حتما با دیگر وسایل  پذیرایی خود ست کنید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*