ویژگی یک همسر ایده آل

۱:محبت
به شما محبت می کند شما را به عنوان همسرش می بخشد. او شما را دوست دارد ، او به شما علاقه دارد شمارا می بوسد و در آغوش می گیرد  برای شما شیرین و عاشقانه است و مهم نیست که چند سال از آن گذشته باشد.

۲ استقلال

او به پدر و مادر یا والدین خود تکیه نمی کند تا به شما و فرزندانتان به عنوان یک خانواده غذا ، سرپناه و سایر نیازها را تأمین کنید. او سخت کار می کند تا به شما خانه ای بدهد که بتوانید خود را با آن تماس بگیرید.

۳ رهبری
او قابل اعتماد است ، ابتکار عمل دارد و می داند چگونه خانواده شما را به راه درست راهنمایی و هدایت کند. وقتی با او هستید ، می دانید که هرگز نمی توانید در زندگی گم شوید. به همین دلیل است که شما مایلید خود را به عنوان همسرش تسلیم کنید. او همچنین الگوی خوبی برای فرزندان شما است.

۴- وفاداری که
او تقلب نمی کند. او با زنان دیگر معاشقه نمی کند. او از دست دادن شما می ترسد.

۵- عشق به خود
لازم نیست نگران او باشید ، زیرا می دانید که او می تواند از خود مراقبت کند. او خودش را دوست دارد همانطور که شما و خانواده شما را دوست دارد. او تلاش می کند شاد و سالم باشد تا همیشه بتواند در آنجا برای شما و فرزندانتان باشد.

۶- به او اعتماد داشته باشید. او با شما مانند کسی که متقلب است و به او اعتماد نمی شود ، برخورد نمی کند. او همچنین تمام دارایی ، پول و حقوق مکرر را به شما واگذار می کند.

۷٫ دانش در ارتباط با شماره ۶ ، او در واقع به شما اعتماد دارد زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری می شناسد. او تلاش کرد تا شما را بشناسد. او رنگ ، موسیقی ، غذا ، مکان ، و مکان مورد علاقه شما را می شناسد – و او همچنین نگرش شما و همه چیز راجع به شما می داند. او همیشه علاقه دارد شما را بشناسد.
۸:درک او شما را درک می کند. خودش را می فهمد. او می گوید آنچه می گوید. او انتخاب یا تصمیمات خود را می فهمد. او درک دارد زیرا آنچه را که موعظه می کند تمرین و تجربه می کند.

۹٫ شفقت
او شما را می فهمد زیرا دلسوز است. او خوشبختی شما را احساس می کند ، بنابراین ، او می خواهد شما خوشحال باشید. او همچنین غم و رنج شما را احساس می کند ، بنابراین ، او می خواهد همه کارها را انجام دهد تا درد شما را کاهش دهد.

۱۰٫ بخشش
او کینه توز نیست. او ضبط نمی کند و به اشتباهات گذشته شما نگاه نمی کند. او می داند چگونه ببخشد ، فراموش کند و به جلو زندگی سالم با شما و فرزندان خود بگذارد.

۱۱٫ عدالت
او شر را رد می کند. او از گناهان ، بدخواهی ها و فسادها فاصله می گیرد. او آنچه را که درست است انجام می دهد ، و به همین دلیل است که نعمت می یابد. اقدامات صالح او کارما خوب را برای شما و زندگی فرزندان شما به ارمغان می آورد.

۱۲ : خداپرستی : او یک فرد خداپرست است. او از دستورات خدا پیروی می کند و آموزه های خود را در زندگی عملی می کند. او شما و فرزندانتان را به خدا نزدیکتر می کند.

۱۳ : امیدواری
او همیشه آینده خوبی را با شما می بیند هر چقدر هم که شرایط دشوار باشد. او علی رغم نقاط ضعف و کاستی های شما ، به راحتی امید شما را از دست نمی دهد. او همیشه به شما ریزه کاری های خوب و مثبتی می دهد که به خانه و خانواده شما سعادتمندتر ، با اعتماد به نفس تر می شوند و همیشه مهم نیست که زندگی چقدر دشوار باشد.

۱۴: وفاداری
او به شما وفادار است. او به شما ایمان دارد. او لازم نیست تمام وقت شما را ببیند تا به شما اعتماد کند. او لازم نیست همه چیز را در مورد شما بداند تا به شما اطمینان داشته باشد. ایمان او در عمل است – وفاداری او باعث می شود تا او به شما گوش کند ، شما را دوست داشته باشد و برای شما قربانی کند.

۱۵ : صمیمیت
او برای شما سخت کار می کند. او برای ایجاد آینده ای روشن تر برای فرزندانتان انگیزه دارد. او وقت خود را تلف نمی کند بلکه به طور مداوم و با اشتیاق کار و معاش خود را انجام می دهد تا خانواده شما همیشه در آینده چیزی برای درو کردن خود داشته باشند.

۱۶: مهربانی
او مردی مهربان است. او همیشه می خواهد به شما کمک کند و لبخند می زند. او بی ادب نیست. او نمی خواهد صدمات جسمی ، روحی و روحی به شما وارد کند.

۱۷: نجیب
او او با ذهن ، قلب و بدن شما ملایم است. هنگامی که مرتکب اشتباه می شوید ، او به آرامی و آرام شما را سرزنش می کند ، نه خشمگینانه.

۱۸ :مسالمت آمیز
او از نزاع ها و دعوا های خرد دوست ندارد. وقتی حالت خوبی ندارید ، او با شما بحث نمی کند. او هر زمان که به آنها احتیاج دارید به شما زمان و مکان می دهد. او زمان مناسبی برای گفتگو و گوش دادن به شما برای حل مسائل پیدا می کند تا هر دوی شما بتوانید یک خواب شبانه داشته باشید.

۱۹: فروتنی
او مغرور و متکبر نیست. او یک فرد قوی ذهنی ، عاطفی و روحی است – و به همین دلیل است که می تواند برای غلبه بر غرور و کمال مهربانی ، صلح و خوشبختی برای اطرافیان خود ، کم کم به کم کم برسد.

۲۰٫ پذیرش
او شما را برای کی که هستید می پذیرد. او در مورد شما قضاوت نمی کند. او شما را مجبور نمی کند که فردی باشید که نیستید. با این حال ، او همچنان به شما الهام می دهد تا به عنوان یک فرد بهتر رشد کنید. او به شما الهام می دهد که با انجام دادن و به شما نشان دادن تغییری که می خواهید باشد ، بهتر تغییر کنید.

۲۱٫ از
او در تلاشهای شما برای داشتن یک زن بهتر و موفق تر حمایت می کند. او همچنین از فرزندان شما در انتخاب های خود در زندگی پشتیبانی می کند تا زمانی که می بیند آنها عادل هستند و آنها را واقعاً خوشحال می کنند.

۲۲٫ عشق واقعی
سرانجام ، او واقعاً عاشق شما است. او این را می داند ، در مورد آن اطمینان دارد ، آن را احساس می کند و همیشه در مورد احساسات واقعی خود حتی در زمان و مکانهای تصادفی به شما می گوید.

خصوصیات یک شوهر خوب که من در بالا به آن اشاره کردم شاید یافتن آن در بین مردان دشوار باشد. اما اگر مرد واقعاً عاشق زن یا همسرش باشد ، در توسعه این خصوصیات در بالا تلاش خواهد کرد. علاوه بر این ، آیا عشق واقعی همه آنها را در وحدت کامل متصل نمی کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*