پاک کردن رنگ از روی لباس

راه های تمیز کردن رنگ:
رنگ یک محصول صنعتی است که امروزه انسان ها با آن بسیار سرو کار دارند و یک بی دقتی کوچک میتواند لباس مورد علاقه ی مان را خراب کند یا دست هایمان را رنگی کند که این امر باعث زبر شدن پوست دست ها نیز میشود .
۱_روغن نباتی
روغن نباتی یکی از روش هایی است که ما برای از بین بردن رنگ از آن استفاده میکنیم اگر لباستان آغشته به رنگ شده کمی روغن نباتی را روی آن بریزید و لباس را چنگ بزنید پس از آن لباستان را با ریکا یا یک وسیله شوینده دیگر بشویید تا کاملا بوی رنگ از روی آن برود.اگر دستانتان آغشته به رنگ شده روی دستانتان روغن نباتی را بریزید و دست هایتان را به هم بمالید این کار تا ۲ دقیقه انجام دهید و پس از آن آثار رنگ کاملا از روی دست شما میرود.
تینر:
تینر در تمیز کردن لباس یا دست محشر میکند کمی تینر را روی لباس بریزید و آن را چنگ بزیند پس از چند دقیقه آثاری از رنگ روی لباس نیست تینر به دلیل اینکه بوی زننده ای دارد باید پس از آن بایک یک وسیله ی شوینده خوش بو لباستان را بشویید. کمی از محلول تینر را روی دست بریزید و آن را بمالید و پس از آن دست های خودرا با ریکا بشوید توجه داشته باشید که پس از شستن دست های خودرا خشک کنید و کرم مرطوب کننده بزنید چون دست هایتان سری خشک می شود.
شکر :شکر برای از بین بردن رنگ روی پارچه بسیار مناسب است بعد از ریختن رنگ روی پارچه سریعا شکر را بریزید و چند ثانیه صبر کنید، شکر را روی پارچه بمالید حالا رنگ های شما به صورت گوله گوله و خشک روی پارچه در آمده است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*