پسری که با احساسات شما بازی میکند

اگر پسری با احساسات شما بازی می کند ، شما از نظر عاطفی با او درگیر هستید ، اما او از نظر احساسی با شما درگیر نیست.
به نحوه محبت او با شما توجه کنید .
توجه کنید که او چقد به شما توجه می کند .
اگر به نظر می رسد او نسبت به سخنان شما کمی خسته یا بی علاقه است ، احتمالاً در این رابطه سرمایه گذاری نشده است. یا می تواند برعکس باشد. ممکن است هنگامی که با هم هستید یک تن توجه به شما نشان دهد اما این فقط در شرایطی اتفاق می افتد که دیدن شما برای او راحت باشد. همچنین ، ممکن است چیزی درباره توجه شما به شما عجیب یا غیرطبیعی باشد.
این پسر را با پسری که در گذشته به شما علاقه مند بوده است مقایسه کنید .
فکر کردن در مورد مردانی که در گذشته واقعاً مورد علاقه شما بوده اند و مقایسه رفتار او با پسری که فکر می کنید ممکن است با احساسات شما بازی کند می تواند مفید باشد. اگر پسری از بودن در اطراف شما بسیار هیجان زده است ، یا ممکن است هنگام صحبت خجالتی باشد ، نمونه هایی از این که پسران چگونه واقعاً دوست دارند شما هستند. او تماس چشمی یا تماس چشمی کمتری نسبت به حالت عادی برقرار می کند و بیشتر از زمان لازم دور شما آویزان می شود. اگر پسری شما را دوست دارد ، به نظر می رسد بیش از افراد دیگر علاقه دارد با شما صحبت کند و از کارهایی که می کنید می پرسد و سعی می کند دوباره شما را ببیند. ممکن است عصبی به نظر برسد و چیزهای اطراف شما را فراموش کند. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد موسیقی صحبت می کنید و او نام گروه مورد علاقه خود را فراموش کرده است ، این مردی است که به شما علاقه مند است.
به این فکر کنید که او از نظر احساسی به شما وابسته شده است یا خیر .اگر فردی را می بینید که به شما علاقه مند است ، احساسات او در بازی است. او به آنچه در شما می گذرد اهمیت خواهد داد و هنگام ناراحتی ناراحت می شود. او دوست دارد که شما او را دوست داشته باشید و وقتی احساسات خود را نسبت به او نشان دهید هیجان زده به نظر می رسد و اگر فکر نمی کند دوستش ندارید ناراحت می شوید.
از دیگران کمک بخاهید و با آنها مشورت کنید.
به این دقت کنید که آیا با شما صادق است .

دیدگاه‌ها ۰

*
*