چگونه اندازه هایمان را بگیریم؟

اگر میخواهید اینترنتی خرید کنید و خریدی بی دردسر داشته باشید و لباسی که میخرید مناسب تن شما باشد نیاز به اندازه های دقیقی دارید که باتوجه به آن اندازه ها سفارش اینترنتی دهید .

ما به شما میگوییم که چگونه اندازه هایتان را بگیرد و سپس با خیال راحت سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید .

برای اندازه گیری دور کمر به یک سمت خم شوید تا محل دقیق قوس کمر تون مشخص شه  و با یک متر باریک بخش کمرتونو اندازه گیری کنید این اندازه گیری  در خرید لباس های مجلسی  اهمیت دارد.

برای اندازه گیری دور سینه ابتدا یک سوتین معمولی بپوشید سپس بیرونی ترین سطح مقطع سینه خودتان را با متر اندازه گیری کنید برای اندازه گیری هودی های اورسایز بسیار تاثیر گذار است .

اندازه گیری دور کمر برای شلوار : ابتدا متر را روی کمر شلواری که در حال حاضر دارید قرار بدید حتما توجه کنید شلوارتان باید صاف و بدون چروک باشد .

اندازه گیری دور باسن : برای خرید شلوار و دامن و لباس های مجلسی نیاز به اندازه گیری باسن دارید ابتدا بیستید سپس پاهایتان را به هم بچسبونید و برجسته ترین قسمت دور باسن در پایین خط کمر را اندازه گیری کنید .

اندازه گیری بلندی پاها : این اندازه گیری برای خرید شلوار و دامن بسیار مفید است ، ابتدا از کمربند شلوار تا روی قوزک پا را اندازه گیری کنید .

ترقوه تا زمین : برای خرید پیراهن مجلسی و ساحلی بلند به این اندازه گیری نیاز دارید .

سرشونه :برای خرید لباس ،مانتو یا کت به این اندازه گیری نیاز دارید کافیست از سرشونه به طوری که از برجستگی سینه رد شود تا بلندی مورد نظر اندازه گیری کنید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*