کلماتی که نباید در زندگی مشترک به کار برد

کلمات ، به ویژه در روابط ، تأثیر قدرتمندی دارند. در ازدواج ، به دلیل سطح صمیمیت ، تأثیر حتی عمیق تر است. کلمات در فاصله نزدیک توسط شخصی در زندگی که نظر او بیشتر از همه مهم است منتشر می شوند.
“حداقل…”
این به طور معمول تلاشی است برای حرکت سریع به بیرون از موضوع مورد بحث این چیزی را که احساس می کند مهم است کم اهمیت می کند ، احساساتش را نادیده می گیرد و در نهایت هم فکری ندارد. هر چیزی که این دو کلمه را دنبال کند فقط به تعمیق درگیری و قطع ارتباط کمک می کند.
“من اهمیتی نمی دهم.”
اگر کلمه در بحث می تواند صدمات زیادی وارد کند. این به تمام ارتباطات شبانه خاتمه می دهد. در واقع این سه کلمه بیش از هر چیز دیگری که من گفته ام درگیری های ما را آغاز کرده است. او ممکن است با یک تصمیم یا نظر من کمک کند. من می گویم ، “اهمیتی نمی دهم” ، یعنی “من نظری ندارم. من می توانم به هر دو طرف بروم. ” آنچه او می شنود این است: “من نمی خواهم این کار را با تو انجام دهم. من به تو اهمیتی نمی دهم. ”
“شما مسخره می شوید.”
او ممکن است باشد. ممکن است احساسات و آزارهای زیادی در او غرق شده باشد به گونه ای که همه دلایل و واقعیت ها را نادیده می گیرد. با این حال ، مهم نیست که هر چقدر واضح توضیح دهید ، در حال حاضر می تواند آن را ببیند ، اما به خصوص اگر این را بگویید. تمام آنچه انجام خواهد داد پرتاب بنزین بر روی دیوانگان است. بهتر است احساسات او را گوش کنید و تصدیق کنید بعداً وقتی آرام شد با او دلیل بیاورید.
“من ممکن است چنین کاری انجام داده باشم ، اما تو …”
این چیزی نیست جز انحراف از به عهده گرفتن مسئولیت کامل و اصلاحیه. انداختن اتهامی به او در حالی که او همین کار را انجام می دهد ، فقط گفتگو را تشدید می کند زیرا این نشان دهنده تمایل ما برای برنده شدن است تا رسیدن به یک قطعنامه. وقتی کاری اشتباه انجام داده ایم پس باید با داشتن آن و عذرخواهی از خود رهبری نشان دهیم. این مبارزه را خلع سلاح می کند.

“دیگران واکنش نشان نمی دهند شما.”
هرگز همسرتان را با کسی ، به ویژه زنان دیگر مقایسه نکنید. او را به عنوان یک فرد بی ارزش می کند و برخی از ناامنی های چشمگیر را که در زیر سطح آن قرار دارند می مالد . و اگر هرگز او را با مادرتان مقایسه می کنید ، شناختن شما بسیار خوب بود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*