کمد کپسولی چیست ؟

کمد کپسولی یک راه حل با توجه به استایل شما و خرید کمتر و بهینه تر است و همچنین شما بیشترین استفاده از لباستون را میتوانید داشته باشید .

نکته دیگر توجه کنید اکثرا از رنگهایی استفاده کنید که به راحتی ست میشوند و میشود با لباس های مختلف بپوشید .

کمد مپسولی یک سبک مینمال است که به شما کمک می کند با لباس های کمتر استایل های متنوع تری داشته باشید .

کمد کپسولی یعنی در ابتدای هر فصل تعداد محدودی از لباس هایمان را انتخاب و جدا کنیم و به کمک آن ها ست های متفاوتی برای محل کار دانشگاه و مهمانی ها و پیاده روی و… است .

کمد کپسولی بیش تر از آن که یک تمرین عملی باشد یک چالش ذهنی است ذهن شما با پایبندی به قواعد کمد کپسولی مجبور می شود تا سراغ انتخاب لباس هایی بروید که بتوانید در مکان ها و موقعیت های مختلف بپوشید .

قوانین چیدمان در کمد کپسولی :

۱ : یک تم رنگی انتخاب کنید مثلا یک یا دو رنگ اصلی را انتخاب کنید که با اکثر رنگ های مورد علاقتان هماهنگ شوند رنگ هایی مانند مشکی ،سفید ، قهوه ای ، خاکستری یا سرمه ای از رنگ هایی هستند که به آسانی با بیش تر رنگ ها ست می شوند برای انتخاب شلوار ، کیف دستی ، مانتو سراغ طیف های تیره و روشن رنگ های اصلی تان بروید و برای پیراهن ، اکسسوری ها به سراغ رنگ های روشن بروید .

۲ : به فرم بدنتان دقت کنید و بر اساس آن لباس هایتان را انتخاب کنید لباس هایی را برای کمد کپسولی تان انتخاب کنید که با پوشیدن آن ها راحت هستید و از دیدن خودتان با آن لباس در آینه هم احساس زیبایی می کنید و هم احساس راحتی .

۳ : هنگام انتخاب لباس هایی که به نظرتان مناسب هستند را نزدیک صورتتان نگه دارید و رنگ لباس را با رنگ بدنتان مقایسه کنید.

۴: بهتر است از سبک کلاسیک استفاده کنید البته انتخاب لباس هایی مناسب با مد و ترند نیز اهمیت دارد .

۵: از لباس های با کیفیت و پایدار استفاده کنید لباس هایی که از جنس و متریال آن مطمئن هستید و میدانید در تمام سه ماهی که پیش رو دارید شما را همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*