کوتاهی مو به روش آسان

کوتاه کردن مو:کوتاه کردن مو میتواند یکی از دلایل و راه هایی باشد که باعث رشد و تقویت موهای شما و همینطور باعث جلوگیری از موخوره شود پیشنهاد میشود اگر موهای بلندی دارید هفته ایی یکبار در روزهای چهارشنبه از پایین موهای خود به اندازه ی یک سانتی متر کوتاه کنید. ولی ممکن است همه ی بانوان نتوانند خودشان آن را انجام دهند و باید برای هر دفعه هزینه ایی بابت آرایشگاه و ارائه ی خدمات آن سالن پرداخت کنند. یکی از ساده ترین روش های کوتاهی مو که به صورت صاف و منظم می باشد استفاده از ماشین ریش تراش است قبل از کوتاهی حتما موهای خود را کامل شانه بزنید تا هیچ گره ایی در بین موهایتان باقی نماند چون اگر گره ایی بماند باعث بلندی و کوتاهی موهایتان میشود برای استفاده از ماشین ریش تراش حتما باید یک نفر کمکتان کند چون به تنهایی نمیتوانید بعد از شانه ماشین ریش تراش را از قسمتی که میخواهید موهایتان کوتاه شود بگذارید و بعد خودش موها را مرتب و منظم میزند.
روش دیگر هم استفاده از قیچی می باشد در این روش برای این که راحت بتوانید خودتان موهایتان را کوتاه کنید کل موهایتان را از قسمت فرق سر به دو قسمت کاملا مساوی تقسیم کنید و بعد هر قسمت را به آرامی نوک گیری کنید این کار بیشتر برای جلوگیری از موخوره موثر می باشد. در واقع در این روش از قد موهای شما کم نمیشود و فقط باعث سالمتر شدن موهایتان میشود.
روش دیگری هم وجود دارد که میتوانید موهایتان را کاملا صاف کوتاه کنید در این روش بعد از شانه زدن موهایتان را باید از بلا دم اسبی ببیندید(دقت کنید که کج نباشد و کاملا در وسط سر شما قراربگیرد)و بعد نوک موهایتان را به سمت صورتتان بیاورید و شروع به قیچی زدن بکنید. در تمامی روشن ها بهتر است قبل از کوتاهی موهی خودتان را کمی خیس کنید که به راحتی گره ی موهایتان باز شود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*