۵روش برای از بین بردن سیاهی آرنج و زانو

رفع سیاهی آرنج و زانو: سیاهی آرنج و زانو یکی از مشکلات خانم ها می باشد که در بسیاری از اوقات موجب میشود که خانم ها نتوانند همه ی لباس هایشان را در مراسم های مختلف بپوشند، راهکار هایی هم نظیر استفاده از کرم ها وجود دارد، اما امروز میخواهیم با چند راهکار ساده و خانگی این مشکل را از بین ببریم.
۱- اولین روش استفاده از جوش شیرین می باشد، زیرا جوش شیرین میتواند یک لایه از پوست های مرده و سلول های کهنه رو از بین ببرد، برای اینکار مقداری جوش شیرین را به همراه شیر، (زیرا شیر هم خاصیت سفید کنندگی دارد) شیر به دلیل داشتن آنتی اکسیدان باعث مرطوب شدن و شادابی پوست میشود، این دو را باهم مخلوط کنید به طوری که حالت خمیری پیدا کند و سپس به قسمت مورد نظر بزنید و ماساژ دهید تا خشک شود و بعد با آب بشویید.
۲- زردچوبه از گزینه هایی می باشد که خاصیت لایه برداری دارد و برای لایه برداری پوست صورت هم استفاده میشود، در اینجا زردچوبه و شیر را با هم مخلوط کنید تا به صورت خمیر در آید و به ناحیه ی موردنظر بزنید و پس ۲۰ دقیقه بشویید، این ماسک خانگی را میتوانید به صورت ۳ بار در هفته قبل از حمام کرد استفاده کنید.
۳- روغن نارگیل یکی از بهترین آبرسان های پوست می باشد، این روغن به دلیل داشتن ویتامین E باعث ترمیم و بازسازی دوباره ی پوست و آب رسانی به پوست میشود که همه ی این ها منجر میشود که پوست شما روشن تر بشود و همینطور خشکی موجود در پوست را هم از بین می برد، مقداری از روغن نارگیل را مانند کرم به قسمت مورد نظر بزنید و برای مدت کوتاهی ماساژ دهید تا به خورد پوست شما برود. (اگر روغن نارگیل در دسترس ندارید میتوانید از سایر روغن های طبیعی نظیر روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید، روش کار این روغن ها هم به همین صورت می باشد)
۴- یک روش آسان دیگر هم استفاده از سنگ پا می باشد که میتواند سلول های مرده و پوست ها را از بین ببرد در واقع این نوع از لایه برداری هم موجب روشن شدن پوست آرنج و زانوها می باشد، فراموش نکنید که باید سنگ پا را به آرامی به ناحیه ی موردنظر خود بکشید تا پوستتان آسیب نبیند.
۵- سرکه سیب هم به دلیل داشتن اسید استیک خاصیت سفیدکنندگی و لایه برداری دارد، برای این کار سرکه سیب و آب را به مقداری مساوی مخلوط کنید و به صورت دورانی بر روی ناحیه ی موردنظر بکشید.
شما میتوانید از این روشها هفته ایی دو الی سه بار قبل از رفتن به حمام استفاده کنید تا نتیجه ی آن را ببینید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*