۵ روش خانگی از بین رفتن موخوره

 

موخوره دوشاخه شدن انتهای مو است و علل بروز موخوره آلودگی هوا ،استفاده آب داغ برای شستن مو، قرار گرفتن بیش ازحد نور خورشید، استفاده زیاد از ژل تافت و…،استفاده از شامپوها که مواد شمیایی بالایی دارند .

 

۱ . آووکادو را له کرده با سفیده تخم مرغ مخلوط حالت خمیری شکلی به وجود می آید آنرا روی موخوره بمالید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید یک بار در هفته این کار را انجام دهید .

همچنین میتوانید با دوقاشق غذا خوری روغن نارگیل و روغن زیتون ترکیب کنید آنرا روی موهای خود به جز ریشه ها بگذارید و بعد از ۳۰دقیقه بشویید .

۲ . ۲ الی ۴ قاشق غذا خوری ماست را روی موهای خود بگذارید و به آرامی روی موخورها ماساژ دهید و بعد از ۳۰دقیقه شست و شو دهید وهمچنین  میتوانید یک تخم مرغ با ماست ترکیب کنید و دو یا سه بار در هفته انجام دهید .

۳ . دو قاشق غذا خوری عسل را با یک قاشق غذاخوری دوغ و روغن نارگیل ترکیب کنید و آنرا کمی گرم کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود نگه دارید و سپس بشویید .

۴ . ابتدا زرده تخم مرغ را جدا کنید و با یک دوم قاشق چای خوری شکر و چند قطره روغن زیتون ترکیب و آنرا روی موهای آسیب دیده به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه بگذارید و سپس آنرا با آب سرد بشویید .

۵ . روغن درخت چای  را با نرم کننده معمولی خود ترکیب کنید و بعد روی موهای خود بگذارید وبه آرامی ماساژ دهید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*