۸معیاربرای ازدواجی موفق

معیارهایی برای ازدواج موفق
عشق / تعهد.
در هسته اصلی خود ، عشق تصمیمی است که باید به شخص دیگری متعهد شود. این چیزی فراتر از یک احساس زودگذر است که در تلویزیون ، صفحه نمایش بزرگ و رمان های عاشقانه به تصویر کشیده می شود. احساسات می آیند و می روند ، اما یک تصمیم واقعی برای انجام آن برای همیشه ادامه داردو این همان چیزی است که ازدواج های سالم را تعریف می کند.
ازدواج تصمیمی است که باید از طریق فراز و نشیب ها ، خوب و بد انجام شود. وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، تعهد آسان است. اما عشق واقعی با تعهد باقی مانده حتی در طول آزمایش های زندگی به نمایش در می آید.
۲٫ وفاداری جنسی.
وفاداری جنسی در ازدواج چیزهای فراتر از بدن ما را شامل می شود. این همچنین شامل چشم ، ذهن ، قلب و روح ماست. وقتی ذهن خود را وقف تخیلات جنسی درباره شخص دیگری می کنیم ، وفاداری جنسی را فدای همسر خود می کنیم. وقتی لحظات صمیمیت عاطفی را به دیگری ارائه می دهیم ، وفاداری جنسی را به همسر خود فدا می کنیم.
از رابطه جنسی خود روزانه محافظت کنید و آن را کاملاً به همسرتان اختصاص دهید. وفاداری جنسی مستلزم انضباط شخصی و آگاهی از عواقب آن است. از قرار دادن هرچیزی جلوی چشم ، بدن یا قلب خودداری کنید که وفاداری شما را به خطر بیندازد.
۳٫ فروتنی.
همه ما نقاط ضعفی داریم و روابط همیشه این گسل ها را سریعتر از هر چیز روی زمین نشان می دهیم. یک عنصر اساسی در یک ازدواج سالم توانایی پذیرش کامل نبودن ، اشتباهات و نیاز به بخشش است. برخورداری از برتری نسبت به شریک زندگی خود موجب رنجش می شود و از پیشرفت روابط شما جلوگیری می کند.
اگر در این منطقه مبارزه می کنید ، یک مداد بگیرید و سه کار را که شریک زندگی شما بهتر از شما انجام می دهد سریع بنویسیداین تمرین ساده باید به شما کمک کند تا فروتن باشید. هر زمان که لازم است این کار را تکرار کنید.
۴٫ صبر / بخشش.
از آنجا که هیچ کس کامل نیست در روابط زناشویی همیشه صبر و گذشت لازم است. شریک زندگی موفق می آموزد که صبر و بردباری بی پایان را نسبت به شریک زندگی خود نشان دهد. آنها با فروتنی خطاهای خود را می پذیرند و از همسر خود انتظار کمال ندارند. آنها در تلاش برای گروگانگیری شریک زندگی خود خطاهای گذشته را بروز نمی دهند.
و آنها به دنبال جبران و انتقام در هنگام بروز اشتباهات نیستند. اگر مصدومیت قبلی همسرتان را تحمل می کنید ، او را ببخشید. این قلب و رابطه شما را آزاد خواهد کرد.
۵٫ زمان
رابطه با همسرتان باید صمیمی ترین و عمیق ترین رابطه شما باشد. بنابراین ، بیش از هر رابطه دیگری به زمان بیشتری نیاز دارد. در صورت امکان هر روز برای همسرتان وقت بگذارید. و یک قرار شبانه هر چند وقت یکبار هم صدمه ای نخواهد زد.
۶٫ صداقت و اعتماد.
صداقت و اعتماد پایه و اساس همه چیز در یک ازدواج موفق می شود. اما برخلاف بسیاری از ملزومات دیگر این لیست ، اعتماد به زمان نیاز دارد. شما می توانید در یک لحظه ایثارگر ، متعهد یا صبور شوید ، اما اعتماد همیشه نیاز به زمان دارد. اعتماد فقط بعد از هفته ها ، ماه ها و سالها با این وجود ایجاد می شود که می گویید شما هستید و آنچه را که می گویید انجام می دهید ، انجام می دهید. زمان می برد ، بنابراین همین حالا شروع کنید و اگر باید اعتماد خود را دوباره برقرار کنید ، باید حتی بیشتر کار کنید.
۷٫ ارتباطات.
شرکای ازدواج سالم تا آنجا که ممکن است با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. آنها مطمئناً درباره برنامه های کودکان ، لیست مواد غذایی و صورتحساب های مفید بحث می کنند. اما آنها در اینجا متوقف نمی شوند. آنها همچنین امیدها ، رویاها ، ترس ها و اضطراب ها را با هم ارتباط می دهند. آنها فقط درباره تغییراتی که در زندگی کودک اتفاق می افتد بحث نمی کنند ، بلکه آنها همچنین درباره تغییراتی که در قلب و روح آنها اتفاق می افتد بحث می کنند.
این کلید اساسی را نمی توان نادیده گرفت زیرا ارتباط صادقانه و صریح پایه و اساس بسیاری از موارد دیگر در این لیست می شود: تعهد ، صبر و اعتمادفقط به ذکر چند مورد.
۸٫ از خودگذشتگی.
اگرچه هرگز در هیچ نظرسنجی نشان داده نخواهد شد ، اما ازدواجهای بیشتری توسط خودخواهی بیش از هر دلیل دیگر از بین می رود. نظرسنجی ها علت این امر را امور مالی ، عدم تعهد ، خیانت یا ناسازگاری می دانند ، اما علت اصلی بیشتر این دلایل خودخواهی است. یک فرد خودخواه فقط به خودش متعهد است ، صبر کمی نشان می دهد و هرگز نمی آموزد که چگونه یک همسر موفق باشد. امیدها ، رویاها و زندگی خود را به شریک زندگی خود هدیه دهید. و شروع به زندگی مشترک می کنیم.
این یک تماس ساده برای بها دادن به ازدواج های ما ، رفتار بسیار دقیق با آنها و سرمایه گذاری روزانه در آنها است.
انجام توصیه های ازدواج ذکر شده در بالا تقریباً تقریباً به ذره ذره خودتان احتیاج دارد.
یک ازدواج موفق و سالم بسیار ارزشمند تر از هرچیزی است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*