روغن نارگیل و پوست و مو

استفاده از روغن نارگیل یک روش طبیعی فوق العاده برای نرم ، درخشان و سالم نگه داشتن مو و پوست است.

روغن نارگیل را با سایر روغن های مغذی مخلوط کنید تا موهای شما حالت عمیق پیدا کند. وقتی روغن نارگیل از آن به عنوان روغن حامل استفاده می کنید ، بهترین عملکرد را دارد. به عنوان مثال ، ممکن است از روغن نارگیل ، روغن زیتون ، روغن سیاه دانه و رزماری یک تهویه نرم کننده عمیق تهیه کنید.

روغن نارگیل را به موهای خود بمالید. روغن نارگیل را در دست خود بریزید و سپس ابتدا آن را به انتهای موهای خود بمالید. با استفاده از انگشتان خود آن را ماساژ داده و ساقه موهایتان را تا رشته ها صاف کنید. از مالیدن روغن به پوست سر خودداری کنید. ماساژ دادن آن را در موهای خود ادامه دهید تا زمانی که موهای شما کاملاً آغشته به روغن نارگیل شود.

موهای خود را روی سر خود جمع کنید و آنها را بپوشانید. کلاه دوش ، بسته پلاستیکی یا تی شرت قدیمی خود را بالای سر خود قرار دهید و آن را بپیچید تا موهای شما کاملاً پوشانده شود.

می توانید موهای خود را با یک بند موی شل محکم کنید تا به شما کمک کند تا در بالای سر شما پیچیده بماند.

برای پاک کردن قطره هایی که ممکن است در طی فرآیند بسته بندی روی صورت شما ایجاد شده باشد ، از یک حوله استفاده کنید.

برای موهای ریز ، موهای خود را قبل از اینکه روی سر خود بچرخانید ، بپیچید تا از ریختن روغن آن جلوگیری کنید.

روال عادی پاکسازی صورت خود را انجام دهید. صورت خود را به آرامی با آب بپاشید ، آن را با برس لایه برداری کنید یا از روش پاک کننده روغن استفاده کنید ، جلو بروید و صورت خود را بشویید. آن را با حوله نرم خشک کنید ، مطمئن شوید که پوست شما کشیده نمی شود – پوست صورت شما شکننده است و کشیدن و کشیدن زیاد باعث آسیب می شود.

کمی روغن نارگیل به دور چشم خود بمالید. روغن نارگیل یک کرم فوق العاده زیر سایه است. این ماده به مرطوب سازی پوست نازک کاغذی ، بهبود سیاهی حلقه و حفظ چین و چروک کمک می کند. با استفاده از نوک انگشت خود مقدار کمی زیر چشم خود را لمس کنید – مالش ندهید ، روی نواحی دارای چین و چروک تمرکز کنید. سپس ، انگشت خود را به آرامی در امتداد ناحیه زیر چشم خود قرار دهید تا روغن توزیع شود.

شما فقط برای هر چشم فقط به مقدار نخود نیاز دارید. مراقب باشید زیاد استفاده نکنید.

از قرار دادن روغن نارگیل در چشم خودداری کنید.

روغن نارگیل را روی لب های خود بمالید به عنوان یک درمان یا خام روغن نارگیل تصفیه نشده لبهای شکاف خورده را نرم و مرطوب می کند.

از روغن نارگیل به عنوان کرم صورت استفاده کنید. اگر پوست خشک دارید ، ممکن است استفاده از روغن نارگیل را به عنوان کرم صورت در نظر بگیرید.

برخی از افراد وقتی از روغن نارگیل به طور کامل استفاده می کنند ، دچار شکستگی می شوند. برای چند روز با استفاده از روغن نارگیل فقط روی یک تکه پوست آزمایش کنید. اگر این اثر را دوست دارید و هیچ نشانه ای از شکستگی مشاهده نمی کنید ، از آن به طور کامل استفاده کنید.

برای روش پاک سازی روغن می توانید از روغن نارگیل نیز استفاده کنید.

بعد از استحمام روغن نارگیل بزنید هنگامی که پوست شما از حمام یا دوش شما هنوز گرم و نرم است ، روغن نارگیل به راحتی جذب می شود.

از روغن نارگیل به عنوان روغن ماساژ استفاده کنید . شما می توانید روغن نارگیل را با چند قطره روغن اساسی مانند اسطوخودوس یا گل سرخ معطر کنید ، سپس آن را روی همه خود یا شریک زندگی خود بمالید تا یک روغن ماساژ خانگی حس کنید.

از روغن نارگیل استفاده کنید تا ظاهر زخم کاهش یابد . مقدار لیبرال روغن نارگیل را روی جای زخم خود بمالید. این کار را روزانه دو بار تکرار کنید. با گذشت زمان خواهید دید که اندازه جای زخم کاهش یافته و با پوست شما ترکیب می شود.

آرایش را با روغن نارگیل پاک کنید. مانند نوعی کرم سرد عمل می کند. فقط آن را روی صورت خود بمالید ، بگذارید چند دقیقه بماند ، سپس آن را با پارچه یا دستمال پاک کنید و صورت خود را بشویید. بعضی اوقات بهتر از آن دستمال های مرطوب روی خط چشم و ریمل سرسخت کار می کنند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*